Photoblog.pl

Załóż konto

Nie rozkminiam Cb.! -,- 

2011/11/30   

;D

« następne   poprzednie »
;D

Jak zwykle się nie wyspałam..ale co się dziwić ;]

miałam wstać o 5.30,a zledwością wstałam o 6.30..

..i bym zaspała ;|

_

'Każda życiowa porażka ją wzmocniła, potrafi być wredna i złośliwa. Każda łza, która spłynęła po jej policzku czegoś ją nauczyła..'
_

W szkole polewa jak zawsze ;D

2 religie na pospanie haha !

Dzisiaj Ksiądz mnie rozwalił :

Ks. : Cisza !

My: hahaha !

Ks. :Wszyscy macie być cicho !

My.: (cicho)

Ks. : Kto chce ?

My : Śmiech !

Gosia : Ja !

Ks. Ok (sięga do dziennika i pisze)

Gosia : Co dostałam ?

Ks. : 5

Gosia : Dziękuje ! haha

My : Ździwieni w brech ! <lol2>

Ks. : Proszę o cisze !

Ks. : Kto chce ?

Ja : Ja !

Ks. : Okey 5 !

Ja : hehe dziękuje ;D

[...] 

 P O L E W A   N A   M A X X A ! ;d

 

Reszte godzin w skzole mineło fajnie..najlepsza była godzina wychowawcza ;D haha ; ))

potem nie zapowiedziana kartkówka z historii. :

Pani : macie 5 minut na przygotowanie się do kartkówki.

My : Coooooo ?!

Pani : Sprawdze obecność i piszemy .

My : Yhy ! Fajnie !

Z A Ł A M K A ! -_-

 Potem reszte dnia spędzonego z Sylwuś ;**

Ja z Cb mycha nie mogę ;D

Jak tam Adi?? hahaha !!

ale i tak Cię kocham !!  <3

Idę w kime ! ;(

Pa ;(

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

P

29/09/2014 10:17:47

Wpis zabcia1624

24/08/2014 16:08:52

Wpis zabcia1624

06/12/2011 20:17:28

JeSsIeNnee < 3

04/12/2011 8:41:51

JeSsIeNnee

03/12/2011 21:45:03

jeSsIennIee ;D

01/12/2011 19:42:04

;D

30/11/2011 20:21:47

Jessienne ! ;D

29/11/2011 21:42:42

Wszystkie wpisy