Photoblog.pl

Załóż konto

Co ma być to będzie . 

xnackax

xnackax

  • Zagranica
  • Ostatnio online 22 September 2019
  • Dołączył 07 January 2011
  • 9389085
  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

Mam Dopiero kilkanaście lat,
szkołę, rodziców, własny świat.
Zwyczajny świat, zwyczajnej dziewczyny,
wchodzącej po szczeblach życia drabiny,
która bardzo, by chciała szczęśliwą być,
chociaż dopiero uczy się żyć.
Gubi się w życiu, często upada,
raz wspina się do góry .. raz spada,
lecz dokładnie wie, czego chce.
W walce o marzenia nie podda się,
bo ma bliskich, którzy kochają ją,
taką jaką jest - dobrą czy złą.

Pięękna ? Niezwykła ? Idelana ? Lecz Dla Ciebie KotQ Nieosiągalna ;PP Zostałam Stworzona By Błyszczeć.!. Masz z Tym Jakiś Problem.?. To Nara... Albo Jak W Tekście... Ostrzej.!. ...WyP*****lajjj.!. Na klęskę się nie godzę - Zróbcie miejsce.. bo nadchodzę..!! xD Pokaż na ile Cie stać! Uderz mnie w twarz! Wyzwij od szmat! Ja i tak Kotku Wybuchnę Ci śmiechem w twarz! Nienawidzisz mnie ? Fajnie! Słyszysz te brawa? są dla mnie ! ; )
Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wpis xnackax

 

Wszystkie wpisy