Photoblog.pl

Załóż konto

in the name of love  

2010/04/18   

memories

« następne   poprzednie »
memories

1,5 roku temu. jak wtedy było zajebiście. 3 gimnazjum to chyba najlepszy okres w moim życiu, teraz jest tak zjebanie, ze wszystkimi starymi przyjaciółkami potraciłam kontakt, fakt-są nowe, ale jednak żałuję, że to już nie wróci.

te kurwa śmiechy na korytarzu z anglojęzycznych gestów, siedzenie na boisku, ucieczki do piekarni, wyzywanie babki i rysowanie jej w paincie, 'czerwone na głowie', majówka, my po pole, kerfur, obserwowanie adika, pojazdy na słoik, biesaga i tato, który za szybko dojrzał i chorował <hahaha> ...kurwaaa ;)

a teraz wszystkie w różnych szkołach i chuj, nie ma szans, żeby coś odnowić, bo każda się zmieniła .


tak btw. nie ma to jak skasować wszystkie from firsty to lasty, hawthornów, bmth na rzecz hip-hopu i rapu, a teraz znowu to ściągać. :)


 

Hawthorne Heights-Unforgivable

10 komentarzy
malvdead  - 02/06/2010 19:21:33
mówisz też o mnie :D ? ( bo ze mną to chyba już w ogóle nie chcesz rozmawiać, w sumie nie wiem czemu )
comiszkodzi  - 21/04/2010 18:20:05
ej miała być minka na gg jeszcze *idiota*
comiszkodzi  - 21/04/2010 18:19:53
:*
mastamasta  - 20/04/2010 17:07:57
PALINA JAKI MOCNY MAKIJAZ ; OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
;*
aszkreskaszkreska  - 19/04/2010 6:52:11
JAKA DZIECIARNIA. <3
comiszkodzi - 19/04/2010 6:30:28
jeszcze wróci..................................... mam nadzieje :*
PS mam śmieszne włosy
xunpardonablex  - 18/04/2010 22:15:12
ej te pb nie dodaje po kolei komentarzy : O
xunpardonablex  - 18/04/2010 22:11:09
no*
xunpardonablex  - 18/04/2010 22:11:00
hahahaha to mam,mam ale i tak legginsy wole : DDDDDDDDD :****
xunpardonablex  - 18/04/2010 22:10:11
hahahaha jakie włoski XD

Najnowsze wpisy

:)

 

o rany rany jestem niepokonany !

 

Klaudzia. :))))))))))))

 

:(

 

wycieczkowo

 

:DD

 

rusz tym

 

memories

 

Wszystkie wpisy