Wstawiam to zdjęcie ponieważ mi sie podoba.
Kolejna generacja, czyli EVO VIII została wprowadzona w roku 2004. Moc pozostała taka sama - około 280 KM. Na bazie modelu EVO VIII powstały odmiany oznaczone MR i FQ, które miały silniki o mocach dochodzących nawet do 400 KM oraz wersja RS, mająca standardowe 280 KM, która była "odchudzona" i wyróżniała się brakiem spojlera.
Dane techniczne:
WersjaSilnik:Układ zasilania:Średnica × skok tłoka:St. sprężania:Moc maksymalna:Maks. moment obrotowy0-100 km/h:V-max: Silniki benzynowe: 2.0 260[10] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 265 KM (195 kW) przy 6500 obr/min 355 N"m przy 3500 obr/min 6,1 s 245 km/h 2.0 FQ300[11] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 304 KM (224 kW) przy 6200 obr/min 407 N"m przy 4500 obr/min 4,9 s 253 km/h 2.0 FQ330[12] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 335 KM (246 kW) przy 6800 obr/min 413 N"m przy 5000 obr/min 4,7 s 253 km/h 2.0 MR FQ300[13] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 309 KM (227 kW) przy 6788 obr/min 400 N"m przy 3500 obr/min b/d 253 km/h 2.0 MR FQ320[14] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 331 KM (243 kW) przy 6600 obr/min 415 N"m przy 4500 obr/min b/d 253 km/h 2.0 MR FQ340[15] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 350 KM (257 kW) przy 6750 obr/min 435 N"m przy 4895 obr/min b/d 253 km/h 2.0 MR FQ400[16] R4 2,0 l (1997 cmł), DOHC, turbo wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 8,8:1 411 KM (302 kW) przy 6400 obr/min 474 N"m przy 5500 obr/min 3,8 s