Photoblog.pl

Załóż konto

Coś co było i nie wróci:) 

2012/12/15   

Wuam

« następne   poprzednie »
Wuam

Siemka ludki . ^^

Tak, wbijam tutaj po libacji z Przemkiem i mało co ogarniam . 

Viktoria jedno co Ci przyznam jesteś zajebista i fajna i w ogołe Cię kosiam . <3 

Tak, tak jestem podpity jednak jesteś i tak fajowa zawsze mi poprawisz humor chociaż się nie starasz.^^

W sumie to nie mam co tu pisać no ale pijemy za niedługo zobaczymy jak ty będziesz wyglądać .:P 

Ogółem to i tak Cię kosiam . <3

Hm.. Co ja moge o tobi napisać, jesteś zboczona, fajna i lubisz bonia tak jaka ja . :D

Mam nadzieje, że mi wybaczysz ale ja więcej nie napiszę.

KOSIAM CIĘ . <3 Szczałka. :P / Danielek

4 komentarze
Info

Użytkownik wiki05041998
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

imaginative17  - 15/12/2012 11:05:05
cudowne .
wiki05041998 - 15/12/2012 11:25:51
no bo On heshes.
imaginative17 - 15/12/2012 11:26:15
no . sam sex po prostu .
wiki05041998 - 15/12/2012 11:27:56
hahahahaha XD

Najnowsze wpisy

;*

 

badum

 

sdgniojsdgnidsgniugn

 

Włamik dla sister :*

 

Wpis wiki05041998

 

wlam :*:*

 

Wuam

 

*.*

 

Wszystkie wpisy