Photoblog.pl

Załóż konto

N2DerMatsheen 

2011/10/19   

SMS

« następne   poprzednie »
SMS
Powiększenie
Kategoria:
Explorer

A: moglam twoje nekomimi wziac. w koncu jestem kotem xd

B:A, juz wiem o co z kotem chodzi xD No, w sumie moglas xd O ile by ci nie ukradli ;p Swoja grupe oczywiscie znalazlas?

A: Nie, ale znalazlam typa z ktorym siedze na mecha xd wiesz jaki mam numer w szatni? 69 serio xd zrobie ci fote

B: O nie! Spisek! I z brakiem grupy i z numerkiem w szatni. 69 w polaczeniu z "numerkiem w szatni" podejrzanie wyglada! O_o

1 komentarz
wen - 19/10/2011 22:35:19
xDDD Bez skojarzeń, jak coś. ;)

Najnowsze wpisy

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

:)

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

Wpis trzeciastronalustra

 

WALTER

 

Wszystkie wpisy