Photoblog.pl

Załóż konto

Jaraj się. XD 

2011/12/13   

Jakieś takie stare,ale jest ;D

« następne   poprzednie »
Jakieś takie stare,ale jest ;D

 

 

Siemka wszystkim . ! ; P

 

 

Koleżanka mnie poprosiła żebym założyła sobie Photobloga . Tak jakoś trochę długo twało ale jest . 

 

 

Dziękuje Ci za wszystko , za to że jestes i za to ze mnie wspierasz w trudnych chwilach . ! .

 

 

Zdjęcie dla mojej psiapsiuły Irci . ; #

 

 

To taka moja koffana wariatka . ! ;*** 

 

 

Nie mogę się doczekać juz weekendu , będzie zajebista biba . !

 

 

 

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika trollol.
fuckmytroubles  - 16/12/2011 18:51:05
ojej Agi, ale słodkie. :3 ;* dziękuje za zdj. <3 dla cb też bd. :DD no niezła biba jest XDD.
linnita  - 14/12/2011 18:32:44
heheh ślicznotka ;**
Ja robiłam tę fotkę ;**
Ja nie mogę doczekać się sylwestra będzie niezła biba;PPPPP

Najnowsze wpisy

; >>>

 

siemka...

 

Koniec ;

 

Wpis trollol

 

Brak mi Ciebie ; CCC

 

; (((

 

: ///

 

Kocham Cię skarbie ; ###

 

Wszystkie wpisy