Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/05/11   

David

« następne   poprzednie »
David

aaa, tło na tym zdjęciu mnie dobija >.<

w każdym razie, to mój wybranek nr 4.

David Henry, z boską klatą xd.

 

choruję sobie w domu, próbuję się uczyć, ale mi słabo wychodzi.

czytam opowiadania o Justinku <3. jest fajnie.

6 komentarzy
sterlingknight  - 11/05/2010 16:07:01
świetne :)
korfaxd  - 11/05/2010 15:57:31
ej jestem bardzo spostrzegawcza, gdyz iz poniewaz ze ten dżastin z zd ma taka sama koszulke jak sterling ze starstreczk :DDD
korfaxd  - 11/05/2010 15:56:13
taka prawda. :DD
ej jak on sie w rl nazywa ? .
eeniemeeniex3 - 11/05/2010 15:40:51
fajne . ; D
narazie  - 11/05/2010 14:32:56
tło do dupy, ale on słodki XD.
matynkax  - 11/05/2010 14:05:47
MegHHHa xD
Wbijajjj ; * ; )

Najnowsze wpisy

Wpis tillo

15/05/2010 21:25:38

Wpis tillo

12/05/2010 13:47:25

Wpis tillo

11/05/2010 16:13:06

David

11/05/2010 11:57:25

Wpis tillo

10/05/2010 20:56:34

Mitchel

09/05/2010 13:19:14

Wpis tillo

08/05/2010 21:48:20