Photoblog.pl

Załóż konto

Nie , nie boję się... :* :D 

2012/03/22   

Prawda o życiu

« następne   poprzednie »
Prawda o życiu

                                                              NA NOWO ODKRYĆ ŚWIAT   
 A więc powiem dzisiaj dużo . Zacznę od tegoo...Trudno jest żyć jeśli się wie , że każde kolejne jutro będzie najgorszym dniem twojego życia.Przez pare głupich ludzi życie staje się coraz gorsze i gorsze.Wesoła na zewnątrz , ale smutna w środku.Ludzie nie wiedzą , że sprawiają innym ból jeśli nawet głupio dogadają . Myślą , że są najlepsi , ale tak naprawdę są najsłabsi..Nie wiedzą nic o życiu..Wiele dni zastanawiałam się czy nie popełniłam błędu 13 lat temu , że tu jestem . Przecież było by wszystko prostsze..Nie tak skomplikowane.Spójrzmy prawdę w oczy . Osoby do , których jesteśmy wrogo nastawieni są wobec nas okrutni...A my ? a my nie zwracamy na to uwagi..Inni mówią  ,,Nie przejmuj się '' Ale to tylko są słowa , które łatwo powiedzieć , ale trudniej zrobić . Przecież sami od siebie nie płaczemy ! . Mamy zawsze jakieś powody ! . Teraz moglibyśmy powiedzieć ,, Poddaje się '' . Ale co dalej ? Poddać się czy iść dalej nie słuchając opini innych..No właśnie i w tym już tkwi bardzo duży problem . Jestem osobą bardzo wrażliwą i niestety , ale przejmuje sie zdaniem innych . Czas juz zmienić szkołe / gimnazjum . Nie mam cały czas ochoty słuchać innych co o mnie gadają i w ogóle...Opadam...Poddaje się..Nie umiem sobie dalej poradzić...Kiedyś byłam małym dzieckiem , które myślało , żeby właśnie dorosnąć do tego wieku i miieć takie życie świetne , nawet idealne..Ale co ? teraz chcę byc małym dzieckiem , który bawi się jeszcze....Chodzi do zerówki...Teraz mam łzy w oczach . A dlaczego ? Jak mam się czuć jeśli nie mam nikogo..Mój najlepszy przyjaciel focha szczelił , ale kurwa pewnie był taki jak inni..Zostałam tylko z moimi koleżankami , które mają dla mnei czas i mnei zawsze wysłuchają..Lecz mam przyjaciółkę Klaudie , na którą zaaaaawsze mogę liczyć . A miłość ? nawet w miłości nie mam szczęścia..Po prostu nie jestem nikogo warta..:( Osoba , w której się zakochałam , ale nie mogę z nim być ..bo?? nie jest dla mnie stworzony..! :( . Dla innych to co piszę może się wydawać : Idiotyczne , beznadziejne i bezsensowne .. A dla innych wszystko pozytywnego...Ale naprawdę nie jest tak dobrze jak było w podstawówce...Jak będzie inne gimnazjum , inne klimaty .. Będzie wszystko dobrze . No to tyle . pa :) :* I życze wszystkim naprawdę dobrych ...zajebiście dobrych dni , a nie tak zjebanych jak moje :( 
                                        a tu macie piosenke na dziś . Bardzo mi się podoba :) 
                                                           
related

9 komentarzy
Info

Użytkownik takslodziutkajakmalinka
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

0pisyicytaty  - 22/03/2012 22:01:20
Świetnie ; *
Zapraszam do mnie ; )
takslodziutkajakmalinka - 23/03/2012 15:46:13
:)
bellaa06  - 22/03/2012 19:32:50
ejj ! na pewno się wszystko ułoży kwestia czasu ! trzymaj się : *
takslodziutkajakmalinka - 23/03/2012 13:48:12
:*
lifeisbrutaal  - 22/03/2012 18:32:59
life is brutaal.. trzymaj sie :*
takslodziutkajakmalinka - 23/03/2012 13:48:05
♥ Ania :* !!
neveeerrr  - 22/03/2012 18:41:01
Bedzie dobrze;* nie przejmuj się ;*
takslodziutkajakmalinka - 23/03/2012 13:47:59
Będzie dobrze...Ciekawe .. ale kiedy ? ;<
najsownie  - 22/03/2012 17:20:00
słodziaa ♥

Najnowsze wpisy

Poczuć twój zapach !

 

Milordzie !

 

PĆ&AS&GS :D

 

no to trolujemy :D

 

??? :(

 

P&J

 

Prawda o życiu

 

NO tak , w życiu tak bywa...

 

Wszystkie wpisy