Photoblog.pl

Załóż konto

siebie mi daj . 

2014/03/28   

włamanie !!!!

« następne   poprzednie »
włamanie !!!!

WŁAMANIE

no siema tu mąż :D

Zdjecie z targów. Szkoda tylko ze ja go tez nie mam przez pewna osobke !hihi

"W koncu razem gdzies wychodzimy, no nie wierze !;d " -twoje słowa :)))  no wlasnie jutro popijwa do porzygu u Alka. Kupimy jak tradycja nakazuje luksusowy trunek iiiiiiii w koncu sie spotkamy ajć!

 

Przeraza mnie to ze to sie juz konczy..kiedy to zlecialo to nie wiem.. przydalby sie jescze rok. Moze wtedy wiedzialybysmy co dalej....

Jeszcze raz poliszycz te dni to koniec z Toba ! :D Pani dokładna z milionem pytan :D

 

 

 

 

Przyjaźń rodzi się w momencie, gdy jedna osoba mówi do drugiej: "Co? Ty też? Myślałem, że tylko ja".

 

Kiedy coś się kończy na­leży cie­szyć się, że miało swój początek.....takie tam pocieszenie

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q6ICop2Si2g

 

 

Dobra koniec !!! Do juterka :D bu$ka

1 komentarz
stramos  - 31/03/2014 14:28:28
-,- Haik .... trzeba było mój ryj zamazać...

Najnowsze wpisy

Wpis strongheroine

 

Wpis strongheroine

 

włamanie !!!!

 

Wpis strongheroine

 

Wpis strongheroine

 

Wpis strongheroine

 

Wpis strongheroine

 

Wpis strongheroine

 

Wszystkie wpisy