Photoblog.pl

Załóż konto

Jakiś taki dziwny... 

2012/01/01   

Trololol xDD

« następne   poprzednie »
Trololol xDD

jak mnie tu już dłuuuuuuuuuuuuugo nie było xD

no ale cóz nie chciało mi sie po prostu wchodzić<czytaj nie miałem fotek/weny>

powyżej widać zlepek zdjęć z Wigilijki Fandomowej na której było mega zajebiście :D

*Stiniemu uciekła wena T.T*

od ostatniego razu dużo się w sumie nie zmieniło xD no może poza tym, że poznałem jeszcze wiecej zajebistych osób

i w ogóle spotaka z ludźmi i takie tam xD

nie wiem co jeszce można więc to chyba koniec xD

 

hmmmm i jakaś piosenka na koniec...

to może

 

Skrillex - Scream N Shout

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika stini.
xxhandxofxbloodxx  - 15/11/2012 20:13:52
jejeje. xd
Junior waitingtofall  - 21/04/2012 11:21:25
jakie słodkie serduszko ;3
arwenka - 19/05/2012 8:57:27
rodzinka jest w nim w komplecie xDD
sami121  - 06/01/2012 0:10:48
Hahahahahahhaahahah~! Boskie xD

Najnowsze wpisy

Trololol xDD

 

Sesja~~

 

Wakacje ^^

 

LoL xD

 

fahnlsdfh

 

WTF ?!

 

hymm...

 

We all love you Stini

 

Wszystkie wpisy