Robiłam zamówienie...ok 200zł. Mieli je szybko wysłać, to było jakoś w wakacje, bardzo zależało mi na tym żeby doszło zanim wyjadę, ale jakoś nie dochodzi i nie dochodzi. Byłam sobie nad morzem, już ok 2tyg. dzwonie do domu, a paczki dalej nie ma. Piszę więc do nich maila co się stało a oni że nie no paczka już dawno poszła od nich, więc jeśli nie dojdzie w ciągu następnego tygodnia to mam pisać, pójdą wyjaśniać sprawę na poczcie. W między czasie wróciłam do domu, minęło więcej niż tydzień. Dzwonie do nich..pan sprawdza w komputerze i mówi mi...aaa no tak, jutro wyślę pani paczkę bo mam adnotację że nie zależy pani na szybkiej wysyłce. Wściekłam się ale okej, przesyłka doszła po ok.4dniach od mojego telefonu. Otwieram ją więc a tam połowa rzeczy albo nie moich albo poniszczonych i kilka braków. Napisałam im to, stwierdzili że od zakupu do wysyłki minęło z mojej winy za dużo czasu i mogli coś sprzedać po raz drugi i teraz nie mam się co dziwić. Dosłali mi jednak braki...i dorzucili gratisy:uszkodzone kamienie, często bez drożnych kanalików, elementy połamane itp. Wystawiłam im komentarz neutralny, chociaż mogłabym negatywny. A oni napisali mi maila z pretensjami, że wszystko to moja wina, dostałam gratisy i jeszcze mam czelność wstawiać neutralne komentarze. I dodali mnie na czarną listę :)
21/04/2011 13:38:04