Photoblog.pl

Załóż konto

Schizophrenia in the heart 

2012/07/08   

Przyjazn

« następne   poprzednie »
Przyjazn

Brak zdjec. Zastanawiam sie o co chodzi w przyjazni?czy nie wystarczy poprostu byc, wspierac, byc w trudnych chwilach, czasem milczec, ale poprostu być? Dlaczego rodzi sie strach? przeciez prawdziwa przyjazn nie znika... wpis jest kierowany do pewnej osoby :) ja zawsze bede, bede dla Ciebie, nadal bede wspierac i rozsmieszac :) jak bedzie zle, jak zycie da Ci wielkiego kopa w dupe to pomoge :) wiem, ze jestem czasem wredna, ale to wszystko dlatego bo jako przyjaciel chce Cie pewnych zeczy nauczyc i uswiadomic, chce, bardziej nie chce, zebys popelniala takie bledy jak ja. Co z tego, ze olewam wszystko? to nie jest fajne... Ty uczysz mnie, ja ucze Ciebie i na tym tez polega przyjazn. Moze czasem nie zachowuje sie jak prawdziwy przyjaciel, nie jestem idealna, czasem powiem cos glupiego, ale i tak mnie lubisz  . Co nie znaczy, ze mozesz mi mówić z kim moge utrzymywac kontakt, a z kim nie. 

 

 

 

 

ememememem koniec "smyntów"  se ide se   

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika schizanabani.
silenceintheheart  - 09/07/2012 10:58:20
<3 ; **

Najnowsze wpisy

Obadać cel i iść w jego strone.

 

Nieznajomy?

 

wakacje+komisy= średnie wakacje

 

Wpis schizanabani

 

Chudość

 

słońce

 

Przyjazn

 

Teraźniejszość

 

Wszystkie wpisy