photoblog.pl
Załóż konto
Ważne!

Zdjęcie widoczne dla użytkowników posiadających konto PRO

Kup konto PRO
warning, warning
Dodane 24 STYCZNIA 2008 , exif
36
Dodano: 24 STYCZNIA 2008

warning, warning

` Warning, warning! The hurricanes coming.
So all you haters out there, yes you better start running .

Samce rzeczywiście różnią się jakością i samice rzeczywiście korzystają na wyborze samców wysokiej jakości.
Każdy samiec ma dostęp do jakiejś informacji o własnej jakości, która nie jest bezpośrednio dostępna dla nikogo innego. Samice mają dostęp do reklamy, którą samce decydują się pokazać, a która może, ale nie musi być, prawdziwym wskaźnikiem jego jakości.
Możemy wyobrazić sobie wszelkie możliwe strategie" reklamowania oferowane przez samców. Jedną strategią może być na przykład pełna uczciwość: doskonała korelacja pozytywna między rzeczywistą jakością a siłą reklamy. Inną strategią może być dokładne tego przeciwieństwo: doskonała nieuczciwość czyli negatywna korelacja między jakością i reklamą. Trzecią strategią może być odmowa z pokerową twarzą ujawnienia jakiejkolwiek informacji: zerowa korelacja między jakością i siłą reklamy. Matematycznie możemy sobie wyobrazić wszystkie możliwe funkcje wiążące siłę reklamy z jakością. Matematycznie wyobrażamy sobie populację samców przyjmujących pełną gamę możliwych strategii reklamowych.
Samice, wystawione na męską reklamę, także mogą przyjąć szeroki wachlarz strategii. Jedną strategią może być pełna łatwowierność: doskonała korelacja pozytywna między siłą reklamy męskiej a preferencjami żeńskimi. Inną strategią może być pełne przeciwieństwo tego: doskonała korelacja negatywna między siłą reklamy męskiej a preferencjami żeńskimi. Podobnie jak ze strategiami samców, matematycznie wyobrażamy sobie wszystkie możliwe funkcje wiążące siłę samczej reklamy z wrażliwością samic.
Z całego wachlarza możliwych strategii pokazania się, samce wybiorą strategię uczciwości: poprawnie pokażą swoją prawdziwą jakość także, jeśli zdradza to, że jakość jest marna.
Reklamy są kosztowniejsze dla samców o niższej jakości. Przy danym poziomie siły reklamy szkody dla samców o niskiej jakości są większe niż dla samców wysokiej jakości. Samce niskiej jakości ponoszą poważniejsze ryzyko z powodu kosztownej reklamy niż samce wysokiej jakości.


racjonalista.pl

Komentarze

kurorame to na racjonaliscie bylo..? heh coz nie spotkalem sie z tym artem ;]
31/01/2008 9:14:22
~tahira mój dzisiejszy pogląd na miłosc.. dziękuję za tak trafne ujęcie go w słowa...
26/01/2008 0:26:29
pasiasta Ten tekst jest dla mnie za mądry.
25/01/2008 18:38:25
militarygirl o jak miło.
zdjęcie z naszego spaceru.

mroczne my.

[sebastian! pracownik myjni i delfin]
24/01/2008 18:31:28

Informacje o schatzchen


Inni zdjęcia: mi łoś nicramer1535 akcentova... klintoonessNad górską rzeką elmarFotograf plenerowy bluebird11506 mzmzmz2025.07.14 photographymagic*** staranniemilczysz*** staranniemilczysz*** staranniemilczysz