Photoblog.pl

Załóż konto

Ganja czy Callie hm Marihuana . 

2013/04/22   

Płynnosc

« następne   poprzednie »
Płynnosc

Płynność wiary w to co wierze...

Płynność wytrwałości w której jestem...
Płynność zaleta smutku i cierpienia...

 

 

Nagrywamy to co boli nas,
w serce kuje, Kiedy obgadują
nas siedzę w domu i w brodę
Sobie pluje. Jeden pije drugi pali ale
nikt nie zwraca na to uwagi.
bo mu jesteśmy dobre ziomki
i tak nawijamy jak flą na fale wpadamy.
Mówią o nas wadlale.
Ale my nie pijemy nie palimy tylko
czasem głową w znaki walimy. 
Yoooo! Wielkie pozdro dla KPK 

Hehe tamten tekst to poczatkowy tekst dissa ktorego nagranie bedzie niebawem 

Ziomkami jestesmy bisa nagrywamy na cto co boli nas na to jak zachowuja sie . przeciez mlodziez nie jest taka zla 


Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Płynnosc

22/04/2013 11:14:46

Brzydki Jestem

21/04/2013 17:17:49

xD

12/02/2012 14:58:01

^^

12/02/2012 14:56:04

Haha Pojeby :D

19/12/2011 21:55:54

Moja Tapetka :)

17/12/2011 14:04:23

Wesele :D Prawie Jak Melanż :P

11/12/2011 17:18:49

. . . !

22/10/2011 15:45:44

Wszystkie wpisy