Photoblog.pl

Załóż konto

na.boki

Wyświetleń: 348

nie wracam tu czesto, ale lubie to robic. ciagnie mnie tu sentyment, chociaz wiem, ze nie jestem tu pamietana, ani moja obecnosc nie robi wiekszego znaczenia. ale fajnie tu wracac, mozna sie wszystkim podzielic.

 

nasze mysli tworza rzeczywistosc.

kreujemy wszystko jak chcemy. 

sekretujemy nasze marzenia.

o czym marzycie?

 

 

mysle wciaz o zdjeciach. lubie pstrykac.

dzwiek migawki to muzyka dla moich uszu.

i fajnie jest sie tym dzielic.

staram sie w tym przekazywac moja energie.

emocje na pierwszym miejscu.

 

moze ktos z was zechce zajrzec na mojego instagrama?

jezeli ktos z was sie tam pojawi niech zostawi po sobie jakis znack

bedzie mi milo, z checia poznam wasze opinie

ZAPRASZAM:

IG

Junior introversionalworld Podziwiam fotografów, potrafią "wyjąć" całkowite piękno. Dzielą się tym z innymi.
23/04/2017 14:46:57
ambitniedocelu Fotografia fajna pasja! :) Mnie ostatnio wciagnelo wszystko co koreanskie.
21/04/2017 15:16:14