Photoblog.pl

Załóż konto

Mrrrrrrr zią ;* xD 

2013/09/11   

Hahaha takie tam :D

« następne   poprzednie »
Hahaha takie tam :D

Lol 
Takie tam z Nowicką :D Nie ma to jak zdjęcia ze szkoły 

Piszę z Rudą .. Pozdro dla cb Lala Obiecuję ci ,że jutro dostaniesz po gipsie  Nwm jeszcze jak to zrobię ,ale tak będzie  A po za tym nudy.. Teraz Fb , Fbl i Ask ..
Ask !! 

''
Naj­piękniej­sze chwi­le przeżywa­my wte­dy, kiedy do­wiadu­jemy się, że ktoś nas kocha.. '' 

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika patrycjajujka.
adlerka  - 11/09/2013 15:24:55
hahahahahaha fajnee zdj:33
dzięki za pzdr ; **
dostanę po gipsie , a ty będziesz potem narzekać ,że jest twardy i że chciał Cię zabić xdd .
patrycjajujka - 11/09/2013 15:28:39
Hahahaha no wiem w końcu z Nowicką ;3
No ja o Tobie pamiętam , nie to co ty ; **
NO nie prawda ....

Najnowsze wpisy

Takie tam ;*

 

Nudyyy... ;/

 

Takie tam ... :**

 

Kc

 

Hahaha takie tam :D

 

Heh ... Takie tam :D

 

Z Lalitą :**

 

Hahaha :**

 

Wszystkie wpisy