Photoblog.pl

Załóż konto

 

2012/10/06   

 

« następne   poprzednie »

HEHEheeeeeeeeej obiecałem, że napisze coś tu a więc jesteeeem :> Kompletnie nie miałem zdj, wiec dodaje jakiś zdałnione musisz mi wybaczyć no musisz nie masz wyjscia :D A wieć jestem PATRYK taki tam ja... no i sobie pisze takiej tam MARYNIE ładnej :> nie mam pojecia co pisać eh smuteczek ;c dobra wiec jest weekendzik jest fajno i wg  bawmy sie jest dzamra uhuhuhu w sumie nie... siedze i zamulam i nie jest tak fajnie jak miało być... nudze sie i sie nudze i nudze sie! no to sie zegam bo nie mam nic ciekawego do napisania nie jestem taki fajny jak wy...

a wiec BuZiAcZkI, PozdRoOfIonka i inne Mi$aCzki kropeczki i gwiazdeczki muahmuaaaah : **

 

 PACIK : >

 

7 komentarzy
noda21  - 07/10/2012 0:25:37
Ładne :)
+Zapraszam, u mnie śliczne buty :)
pand4 - 07/10/2012 0:34:39
wal sie na pysk spamerze :)

pand4  - 06/10/2012 23:31:06
OOH, TO SŁODKIE ;*
paciq - 06/10/2012 23:32:26
gdzie tam
pand4 - 06/10/2012 23:33:16
no jest, dziękuje ;*

balderdash  - 06/10/2012 23:31:17
fajne :D
pand4 - 06/10/2012 23:31:48
WIEM?

Najnowsze wpisy

Wpis pand4

12/10/2013 8:51:40

Wpis pand4

20/09/2013 22:55:40

Wpis pand4

14/09/2013 9:31:02

Wpis pand4

04/09/2013 19:35:08

Wpis pand4

31/08/2013 12:42:58

Wpis pand4

28/08/2013 3:22:01

Wpis pand4

27/08/2013 0:31:39

Wpis pand4

25/08/2013 14:11:56

Wszystkie wpisy