Photoblog.pl

Załóż konto

Puff

Dodane 13 STYCZNIA 2021 ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 103

Don't be dumb, cos you'll get spun, and it won't be fun,you'll be glum, I'm not your chum, no, I ain't the one.

https://youtu.be/lFxJjC9KDgc

To chyba moj ostatni wpis poki co, niestety flash player zrobil puff i nie da sie ladowac zdjec z kompa, nie bedzie mi sie chcialo za czesto zgrywac ich na fona by dodac, polaczenia WI-FI uzywam jako dostepu do internetu wiec i bluetooth jest niedostepny a teraz mam wodoodporny telefon bazujacy na bezprzewodowym ladowaniu i polaczeniach, nie bede niestety za kazdym razem otwieral tych zaslepek, zeby podlaczyc kabel bo to tylko jeszcze wiecej zachodu by dodawac na serwisie, ktorym nikt sie juz nie opiekuje a kiedy bilans zarobkow i kosztow prowadzenia serwera bedzie na minusie to ktos zrobi pstryk...

 

"A smooth sea never made a skilled sailor". -Franklin Delano Roosevelt

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika over9k.