Photoblog.pl

Załóż konto

Opisy,cytaty itp :) 

2011/09/14   

NA NOWO!

« następne   poprzednie »
NA NOWO!

Witam Cię w moim świecie,gdzie "kocham Cię na zawsze" jest dosłowne.

 

 

 

pieprzyć to ty możesz dziwkę,kobietę możesz jedynie kochać.

 

 

 

miałam dwa miesiące spokoju od ciebie,aż tu nagle rozpoczęcie roku,

spoglądanie na ciebie co przerwę i świeże łzy co wieczór.

 

 

 

fajnie,że masz koleżanki,ale to ja mam być najważniejsza.

 

 

 

czy znaczą coś dla mnie twoje łzy? nie,chuja na nie kładę.

 

 

 

i tak jesteś zjebusem,to wypierdalaj.

 

 

 

nie wiesz co to tęsknota,więc nie mów,że mnie rozumiesz.

 

 

 

czujesz to samo co ja? Dziwne,bo mi już przeszło.

 

 

 

twoja kiecka ma zaledwie 10cm,a ty mi pierdolisz o inteligencji.

 

 

 

nie,nie jestem twoja,nie nigdy nie będę twoja.

 

 

 

powiedz jej,że dla ciebie jest najważniejsza.

 

 

 

lubię gdy przytula mnie mocno do siebie,

ale nie lubię jak zostawia po miesiącu,a wraca po tygodniu..

 

 

 

Możesz ze mną wypić wino i liczyć gwiazdy na niebie,

ja udam,że nic dla mnie to nie znaczy.

 

 

 

moje,twoje,nasze życie,rozumiesz?

 

 

 

może poćwiczymy matematykę 69?

 

 

 

szczery uśmiech i do przodu,nie pierdol,że jest ci ciężko.

 

 

 

miałam wszystko,a wszystko było nim.

 

 

 

płaczę.Tak płaczę i nie wstydzę się tego,płacz jest fajny,polecam.

 

 

 

wierzę w to,że nie jesteś frajerem i przyjdziesz mnie przeprosić.

 

 

 

dziewczyno przecież masz mózg,a nie orzeszek.

 

 

 

to na tyle,buziaki do jutra :*:*:*:* !!!!!!!!!!!DODAWAĆ!!!!!!!!!  :):):)

klikać ww fajne :) dziękuje.

8 komentarzy
wspomnieniamagiasa  - 14/09/2011 21:36:43
super:)
xbednarkowax  - 14/09/2011 21:16:34
fajnie :)
+dodaje
+wbij i też dodaj
koloroweeniebo  - 14/09/2011 20:42:55
;D
rraawwrr  - 14/09/2011 20:22:40
świetne ; )
vixia  - 14/09/2011 19:46:55
Chcę zrobić niespodziankę bliskiej osobie, ale bez Twojego głosu nic z tego nie będzie...
zagłosuj, jeśli spodoba Ci się zdjęcie:
www.bobovita.pl/galeria_przebojowe_lato/861
(sorrki za spam)
riskygamex3  - 14/09/2011 19:19:46
fajne opisyy : D podobają mi sie wszystkie :D możesz dalej pisac o takim temacie :):*
opiski - 14/09/2011 19:21:08
dziękuje :* Postaram się :)

dieinagony  - 14/09/2011 19:21:02
fajne ;D

Najnowsze wpisy

Wpis opiski

19/12/2011 7:44:08

Wpis opiski

15/09/2011 15:03:53

NA NOWO!

14/09/2011 19:13:21

33 wpis.

24/06/2011 14:13:37

32 wpis.

17/06/2011 14:10:55

31 wpis

08/06/2011 10:07:36

30 wpis

05/06/2011 18:25:53

29 wpis.

04/06/2011 9:48:57

Wszystkie wpisy