Photoblog.pl

Załóż konto

One Direction < 3 ! 

2011/11/04   

hahaa

« następne   poprzednie »
hahaa

haha Harry I love you! :D

 

Dzisiaj zamiast do szkoły poszlam sobie z Madzią na ' wagary ' xD

Żarcie z biedronki + pewna ławka , zawsze spoko < 3

Wczoraj bylam na chemi , nareszcie coś czaje!

Teraz tylko czekam aż Jula przyjedzie z wycieczki i wejdze na gg bo strasznie tęsknie :<

 

Pa ; *

 

Kelly Clarkson - Mr. Know It All 

< 333!

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika onedirectionlov.
zaynmalik  - 05/11/2011 16:02:02
<33
xoxobieberowelovexoxo  - 05/11/2011 12:12:52
hahah :D
szubidubiii  - 04/11/2011 19:38:57
Ale banan :DDD
onedirectionx3  - 04/11/2011 19:01:42
Harry <3

Najnowsze wpisy

po raz kolejny właaam . XD

 

właaaam XDD .

 

Zayn z fanką

 

:D

 

aaaaaaaaa

 

< 3

 

Wpis onedirectionlov

 

hahaa

 

Wszystkie wpisy