Photoblog.pl

Załóż konto

Bo odwagą jest upaść i wstać ... 

2017/01/07   

Nowy Rok a tylko gorzej..

« następne   poprzednie »
Nowy Rok a tylko gorzej..

Tak wiem mowilem bede pisał by miec co wspominac, jedak czałowiek czasem wolałby 

nie wspominac, zapomnieć. Od ostatniej notki sporo minęło. Jeszcze więcej się stało.

 Grudzień uciekł między palcami nawet nie wiem kiedy. Mniej wiecej co tydzień widuję sie z nią,

wygią mnie z kazdego doła w ktory w tygodniu wpadam. Strasznie się cieszę ze ją mam.

Z siostrą było źle na prawde źle, nie umiałem jej pomoc, uswadomilem sobie ze jestem 

jak moj szwagier jak ten przez ktorego ona płacze. Ostatnia wigilia klasowa w liceum w moich oczach

to dno, nie nawidze skladac zyczen polowie z nich najchetniej bym zyczyl nie spotkaia sie wiecej.

Moje właściwe święta były równie słabe. Wigili to smutek bo uslyłaem od dziadka ze boi sie ze to jego ostatnia.

Smutek towazyszył mi dzień w dzień. Pogoda była do duszy nie czuje już swiąt wcale to nie to samo.

Sylwester najgorszy w moim zyciu, pomijajc ze jedynym jego plusem był "czas" z nią to na prawde było

słabo. Moj skończył sie o 12 czyli wtedy kiedy moj dawny przyjaciel sie skonczył. Spędziłem 4 godziny ratując go gdy nie byl w stanie ruszyć końcyzną. Takiego zgona nigdy nie widziałem. Wisi mi przysługę.

Jaki sylwester taki rok hehe zajebiscie. Samochody w mojej rodzinie to jakas poraża. Lecą jak na zmiane 

moj taty i siostry na zmiane do naprawy ja nei czaje tego kurwa.

A teraz najgorsze wczoraj tato oznajmił nam ze zostal zakwalifikowany do leczenia onkologicznego....

Tak wielkiego szoku nigdy nei przezyłem, zamurowało mnie, nie potrafie racjolanie mysleć, boje sie. 

Jeszcze nic nie mozna mowic dopiro 17ego bedzie ostatnia diagnoza. ale jprd czemu kurwa czemu 

nie wyobrazam sobei mojej rodizny bez taty, to bedzie masakra, nie jestem na to gotów tato ! rozumiesz 

nie zostawiaj nas, wygrasz z tym gównem! słyszysz ?

Prosze cie

 

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika onedayiwantyou.

Najnowsze wpisy

Jestem szczęśliwy ???

 

Ze skrajności w skrajnosć Wpis wideo

 

Nie chce mi się

 

Nowy Rok a tylko gorzej..

 

Dzieje się oj dzieje

 

Wpis onedayiwantyou

 

Wpis onedayiwantyou

 

Wpis onedayiwantyou

 

Wszystkie wpisy