Photoblog.pl

Załóż konto

. . .  

2010/06/26   

fjgdsjj

« następne   poprzednie »
fjgdsjj

telefonem z dziś.

WIELKIE OMG:

-fajnie gdy życie jest pytajnikiem...

-fajnie jest byc brudnym...

-fajnie byc herosem...

tekst roku; "...czekej bo mie poli.." - oj Eluś.

i '..chłopie jo dziecko stracił.." xd

internet budzi w dzieciach nie znane i nie porządane bodźce i pomyśły :dd

jestes jak mój Pique, kocham Cie - oj jestem mistzrem.

i dziadek rambo który chłopcą ryczy; nie kurzcie mi w altance i nie deptejcie trawy i cicho juz..- hahaha.

 

-za dwie minuty północ chyba ide już spać ...długa droga przedemna xd

 

 

klik   :)  

 


 

 

 

5 komentarzy
Info

Użytkownik oczyxswiata
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

dosia - 28/06/2010 17:34:34
haha ^^ fajnie było... od Eli tekst i oczywiście twój xD
a ten czat !! hehe megaa ;p
wracaj szybko ;**
unlovedrebel  - 27/06/2010 9:32:23
no jo Ci dom pijok ! :D
a Ty to co? :D
oczyxswiata  - 27/06/2010 1:27:16
jaki gupi link, ale juz mi się nie chce tego EDYTOWAC hahahaha !!!
samotneserce  - 27/06/2010 0:12:55
Oj Kochana, ale się działo ;**
A za to zdjęcie za miesiąc to ci chyba wkulam :D;P
Ej jutro wyjeżdżasz :(( Praktycznie to już dzisiaj. :D
"Chłopie jo dziecko stracił" :D haa haa haa haa :D:D:D:D
;** < 33 kocham Cię ! :D:* I będę tęsknić ! < 33
jeps  - 27/06/2010 0:11:19
;pp;d

Najnowsze wpisy

koniec

09/10/2010 16:08:22

jeeeeeeeest.

20/08/2010 10:43:55

VIVA ESPANIA !

12/07/2010 21:01:26

nic juz nie ma.

27/06/2010 1:21:17

fjgdsjj

26/06/2010 23:56:02

jhgfaigfskj

26/06/2010 15:22:06

ghfajdsa

25/06/2010 14:01:18

djsghuyo

24/06/2010 8:29:37

Wszystkie wpisy