Photoblog.pl

Załóż konto

mmmhmmm 

2011/09/18   

Cziiliderr ; *

« następne   poprzednie »
Cziiliderr ; *

ei sory e nie wchodzilam tu !

ale ja naprawde niemam czasu . eraz akurat troche znalazlam , i pozatym to ogladalnosc mi tak spadla ze nieiwem czy sie poprawi ,

mam tylko do opowiadania , no ale zaraz i tak ide na hale . ; (

wstawie jeszcze jedno zdjecie z meczyu w piatek ;)

wczoraj daria nie porobila bo byla zajetaa .,

pozdrowienia dla

Natalia -  cziliderka

madzia- cziliderka

milena- cziliderka

weronika- cziliderka ,

no i pozostale ,,

zocha - kibicc he

daria- kibic

Dooominik  ;*  -  ładnyy kibic  ; *

------------------------------------------------

teraz musze dryndnąć do nati , czy dobrze sie czuje juz ,  ło masakra wczoraj az 3 zachorowaly ,,

mam nadzije ze dzis bd lepiej jak nie to zwalem bedziem krecic , :)

zapraszam was o 13-00 na hale widowiskoo sportową ja bd jako cziliderka , wejscie ulgowe 5 zl .  normalny 10 zl

wezcie , to juz ostatni dzien meczyskaa !dizkei z gory tym co przyjdą ..

tylko sie niesmiac bo dzis zwala bd . ; )

 

po za tym to jutro szkola ,  beee !

niee chcem ; (

 no i probo w poniedzialek ..

ohh ,  spotrino dzis wygraj !

ok lecem paa  ; * 

1 komentarz
antuus  - 18/09/2011 10:04:23
fajne ; >

Najnowsze wpisy

Serduch o   ; )

22/10/2011 10:10:32

;))

21/10/2011 17:43:09

4
Wpis natttxesss

16/10/2011 15:55:48

Wpis natttxesss

16/10/2011 15:53:39

Cziiliderr ; *

18/09/2011 10:00:37

siemano ., ; *

02/09/2011 14:26:47

Wpis natttxesss

25/08/2011 14:26:42

Wpis natttxesss

20/08/2011 10:30:05

Wszystkie wpisy