Photoblog.pl

Załóż konto
Wyświetleń: 218

Zdjęcie z niedzieli.

Monster Nitro smakuje cytrynowo.

 

Kiedy się czegoś boisz, obawiasz i wahasz najlepszym sprawdzianem na ile

tego chcesz jest okazanie się, że nie da się tego zrobić.

Mam na myśli tu malowanie domu. Znalazłam świetny pomysł jak chciałabym,

aby wyglądał. Dostałam wolną rękę tylko trochę się wahałam.. bo ludzie, bo będzie

gadania, co nie miara.

Ale w końcu to mój dom i żyje się raz. Kiedy jednak wczoraj okazało się, że czarnej

farby na drewnianą elewacje nie ma, wtedy wpadłam w totalny dół i zrozumiałam,

że ja naprawdę chcę mieć pomalowany dom na czarno i że teraz już nie mam pomysłu

jak mógłby być zrobiony inaczej. Mój mąż podsunął mi miejsce, gdzie znalazłam farbę.

Dom jest już pomalowany na czarno, co wywołało wielki uśmiech na mojej twarzy,

bo bałam się, ze kolor będzie pod brąz. Jednak jest czarny.

Jutro pomalują dom jeszcze raz, żeby kolor był mocniejszy, potem już tylko białe

obramowanie i okiennice oraz kąty. Później schody na strych i dokończyć balkon

i będzie koniec.

Dzisiejszy dzień był prawie idealny, bo dostałam telefon, że zaczynam rehabilitację

dziś! Zwykle czekam kilka miesięcy na wirówkę, ale po dołożeniu zaświadczenia

za 2 dni od złożenia skierowania mam rehabilitację! Jeszcze w życiu nie było tak szybko.

Dzień, więc należałby do ideału, gdyby nie hejt na yt. 

Że emo jest tandetne i dlatego ludzie opuścili ten styl.

Że wciąż gadam w kółko to samo.

Że ja jestem w to wkręcona tak, iż innych uważam za gorszych.

Widać ktoś mnie całkiem nie zna. 

 

Dziś Pumbi kończy 3 lata.

Co roku robiłam psi torcik, ale w tym sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana.

Po 1 nie miałam czasu do teraz. Po 2 za 2 dni są urodziny mojej mamy, która tortu

pewnie by nie chciała i wyszłoby głupio, że pies miał a ona nie.

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika mrsevelyncore.
Junior xxtenshidarkxx Ojeeeejjjj czarny domek *.* też tak bym chciała ale niestety mieszkam w klatce zwanym blokiem :')
Ludzie to serio bywają wredni, ostatnio się z kimś w necie kłóciłam a poszło o to, że emo to nie dojrzali ludzie i że się z tego wyrasta :') No myślałam, że mnie szlag trafi, tłumaczyłam że tak nie jest, wkurzyłam się napisałam, że sam typ jest nie dojrzały i dostał bloka bo ile można słuchać tego pier*olenia?
Takim typom jak ci to tłumaczenie nic nie da, jedyne co możemy zrobić to ich olać i blokować, bo nie dotrze się do rozumu no nie.. ich umysł to już level hard.
Urocze, że psiakowi robiłaś torcik ^^
15/09/2021 23:59:16
mrsevelyncore Być może kiedyś będziesz mieć dom i sobie wtedy pomalujesz. Jak pisałam mój będzie czarny, ale z białymi elementami. Co do hejtu to chyba takie życie emo, żeby słuchać takiego pieprzenia, bo najłatwiej jest oceniać zamiast zrozumieć;( przykro mi bardziej, że ktoś uważa, iż ja się wywyzszam przez fakt bycia emo. To, że uważam emo za coś pięknego, co odkryłam w sobie wcale nie znaczy, że uważam, iż ktoś nie emo jest mniej warty niż ja. No i bardziej boli mnie, kiedy ktoś emo nagle uznaje, że to jednak nie to. Ja rozumiem, że ma prawo. Każdy z nas odkrywa drogę swojego życia po przejsciu innych, ale jednak mimo tego zawsze mnie ściska w sercu, że ktoś odszedł.
16/09/2021 7:13:55
Junior xxtenshidarkxx Tak, to przykre jest :c mnie od dawna ciągnęło do emo ale nie mogłam wtedy sobie na to pozwolić ze względu na rodziców, którzy mi nie pozwalali farbować włosów na czarno.. aż w końcu nadszedł ten moment kiedy zaczęłam się buntować i zaczęłam od ciemnych, taka czekolada bo mój naturalny kolor to był ciemny blond, za którym szczerze nigdy nie przepadałam, ba, raz byłam blondynką xD wtedy jeszcze mnie subkultura gotycka kręciła ale to właśnie nie było to.
Czasem ludziom mówię "nie oceniaj książki po okładce", ale to gadanie jak do ściany, i tak będą swoje mówić :')
Według mnie się nie wywyższasz, nigdy nie robiłaś takiego wrażenia, oglądam Twoje filmiki od ponad roku więc stwierdzam to co widzę.
Jesteś wspaniałą osobą a mało takich w dzisiejszych czasach, podziwiam Cię za to ile serca wkładasz w swoje filmiki, subkulturę i trwałość, bo jesteś też dowodem na to, że jeśli się to czuje to tego się nie zostawia po chwili. Jakoś niedawno szukając jeszcze jakichś info o emo trafiłam na post sprzed może 10 lat i jeden typ coś pisał, że w Anglii to inaczej jest postrzegane i że spotkał tam emo, którzy byli po 30 nawet. Ciekawe czy dalej nimi są.
Mnie też strasznie denerwuje jak ktoś od razu mówi, że emo jest złe, że to samookaleczenie się i samobójstwo, wszystko przez te cholerne plotki... ale dzięki Twoim filmikom trochę osób się przekonało sądząc po komentarzach :)
16/09/2021 12:31:39
mrsevelyncore Tak, w UK to normalne. Mieszkałam tam prawie 7 lat. Dziękuję za miłe slowa;)
16/09/2021 14:50:23
3butta Nie spodziewałam się że nie ma czarnych farb do elewacji. Zawsze myślałam że są wszystkie kolory. W końcu tak się reklamują.
15/09/2021 21:18:32
mrsevelyncore Są, bo znalazłam. Jednak w 3 pierwszych sklepach nie było.
16/09/2021 7:09:37

Facebook fanpage