photoblog.pl
Załóż konto
Ważne!

Zdjęcie widoczne dla użytkowników posiadających konto PRO

Kup konto PRO
Dzień dobry! :)
Kategoria:
My :*
Dodane 25 LUTEGO 2014 , exif
199
Dodano: 25 LUTEGO 2014

Dzień dobry! :)

 

"Są misie brązowe, są misie białe,
są misie duże i te całkiem małe
są misie pluszowe, bywają też szklane...
i takie jak Ten-bardzo kochane !"

 

 

 

 

 

Kochani, wczorajszy dzień był pełen pozytywnych emocji.

Obudziłam się i za oknem świeciło już piękne słońce.

Synek otworzył oczka i pierwsze co zrobił to szeroko uśmiechnął się do mnie, pokazując swoję bezzębne dziąsełka.

Później po raz kolejny obejrzałam piękną galerię zdjęć z chrzcin Tomeczka.

Następnie dostałam smsa, że mój aprat wrócił z naprawy i w końcu mogę go odebrać!

Cieszyłam się jak szalona!

Po pół roku w końcu będę mieć swoje Maleństwo :D

Zabrałam Tomiego i poszliśmy do punktu obsługi by odebrać sprzęt.

Tam dowiedziałam się, że aparat zrobili za darmo!

Moje zdziwienie nie znało granic, gdyż ostatnio miałam problemy z firmą Sony, która za pierwszym razem nie uznała gwarancji i stwierdziła, że usterka została spowodowana z mojej winy i zażądali 400zł za naprawę.

Oczywiście nie zgodziłam się z nimi i poszłam z tym do rzecznika praw konsumenta, by zbadał sprawę i wysłał do nich pismo od siebie. Tak też się stało.

Ale firma Sony podtrzymała swoją decyzję.

Zdenerwowani odłożyliśmy potrzebną sumkę i w zeszłym tygodniu oddałam znów aparat tym razem zgadzając się na odpłatną naprawę.

Ale firma najwidoczniej wystraszyła się, że może znów zasięgniemy jakiś porad prawnych i uznali nagle gwarancję!

Jakie to dziwne, że za pierwszym razem, stwierdzono, że to z mojej winy, a teraz nagle przyjęli aparat bez mrugnięcia okiem i zrobili go w ciągu trzech dni, gdzie poprzednio musiałam czekać miesiąc!

Doszliśmy do wniosku, że warto domagać sięswego i nie ma co się bać chodzić do prawników, rzeczników, itp. W końcu oni są po to by pomagać innym i przybliżyć im prawo polskie.

400 stówki w kieszeni więc poszliśmy na zakupy do galerii pod nieobecność taty, ktory miał do nas przyjechać prosto z pracy.

Wszystko było by OK i myślałam, że nic już nie zepsuje mi dnia, gdyby nie fakt, że aparat z serwisu wrócił bez akumulatora, który widniał na wykazie wyposażenia, które 'wróciło' z serwisu.

Zadzwoniłam, narobiłam krzyku i dziś ktoś ma się do mnie odezwać w tej sprawie.

Więc siedzę i czekam na telefon..

 

 Ojej! Ależ się napisałam :D

 

 

 

^^

 

 

Zapraszam do polubienia:

  f   - c l i k

Komentarze

emmap Zdjęcia Maluchów zawsze mnie wzruszają:-)
28/02/2014 9:55:08
wloczkowelove Cudownie, że moja lustrzanka jest Canon'owska.. :)
25/02/2014 20:05:51
foto0klatka hmm z nimi to tak zawsze jest choc u mnie Sony nie bylo takiej jazdy.. a misio przekochany
25/02/2014 13:10:11
mokiki co 3 produkt sony wraca do serwisu... jak jedna firma robi wszystko to nadaje sie do d=py (tv, aparaty, ps, radia, dvd, itp) wiec cos w tym jest
25/02/2014 17:36:09
wloczkowelove Dobrze, że nie mam nic z Sony...
25/02/2014 20:05:33
kurvamacc ale wcina jabucho ;)
25/02/2014 12:52:23
mokiki nie nie wcina :D nie ma czym, bo nie ma ani jednego ząbka :D to tylko do zdjęć by nie siedział z zabwaką wyczyściłam jabłko i się nim bawił :D :D
25/02/2014 17:34:55
scentedmemory Przystojniaczek:)
25/02/2014 16:46:39
gremcio ja ostatnio musiałam płacić 700 za naprawde ;(
poszedł wyświetlacz a okazało sie że płyta głowna jest zepsuta ;//
25/02/2014 16:35:33
personanongrata13 cudowny !
25/02/2014 16:29:01
wysokodogwiazd słodki misiu :D
25/02/2014 15:10:42
kaasiuleek przesłodki ;*
25/02/2014 14:46:25
photokatie misiaczek :D
i bardzo dobrze zrobiłaś idąc z tym do rzecznika :)
25/02/2014 12:16:52
Info

Użytkownik mokiki
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

Informacje o mokiki


Inni zdjęcia: Gęgawa slaw300Ehh patusiax395Gloria knapikowaPysiula po spa vieyraAMARANTOWA RÓŻA xavekittyx1538 akcentovaSkała pigmentowa bluebird11rzeka elmarC; milionvoicesinmysoul:) dorcia2700