Photoblog.pl

Załóż konto

W życiu piękne są tylko chwile;D 

2012/12/20   

;D

« następne   poprzednie »
;D
Powiększenie

Siemka :) Nudzi mi się więc dodaje :P Jakieś takie znalazłam ;)) Jutro już wiglilia klasowa i wolene :D Na szczęście juz wszystko dobrze z Krystianem ;> Pogodziłam się z nim ;) Jeszcze nam lekcje zadali z naczy tylko z matmy na jutro ;< Robię paczkę Magdzie, ale nie wiem kto mi robi :(( Nudzi mi się, nie mam co robić :P Już lecę bo nie mam co tu już pisać :]

Ids

I kiedy mówisz, że jesteś inny niz  wszyscy, stajesz się taki sam ! ! !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ii

14 komentarzy
julka - 28/12/2012 14:57:03
ładnie
minika51 - 28/12/2012 18:22:33
:D

wikusia136  - 20/12/2012 17:20:14
Ślicznotaa ! ; ))
minika51 - 20/12/2012 17:44:06
Oj dziękuję :)

baxphoto  - 20/12/2012 17:01:35
ładnie :)
+wbij ;3
minika51 - 20/12/2012 17:43:58
Dziękuję
oki :P

lostyouu  - 20/12/2012 17:01:07
Świetne ;33
minika51 - 20/12/2012 17:43:47
Dzięki ;>

ladynatt95  - 20/12/2012 17:00:58
ładne zdjęcie! ;)
wpadnij ;*
minika51 - 20/12/2012 17:43:33
Dziękuję:>
Spk :P

arbuzowaaaaaa  - 20/12/2012 17:00:42
Ślicznie ;3
+ wbijesz ? :) :*
minika51 - 20/12/2012 17:43:10
Dzięki :P
Oki :>

eunikova  - 20/12/2012 17:00:23
. bardzo ładne ;)
+klikam fajne <3
+zapraszam do mnie ; pp
minika51 - 20/12/2012 17:42:56
Dzięki :P

Najnowsze wpisy

z wakacji

 

;>

 

;D

 

Słodziiaak < 3

 

Wpis minika51

 

Dla Karoliny :D

 

;D

 

Właam ; D

 

Wszystkie wpisy