Photoblog.pl

Załóż konto

Wrobiłeś mnie w kochanie Ciebie. 

2011/11/04   

#55

« następne   poprzednie »
#55

 

Miłość - miłoś - miło - mił - mi - m - widzisz jak miłość może szybko zniknąć ?

 

 

- Nalezy Mi się 50 zł od Ciebie . - Za co? - Za mój zajebisty tusz który splynął wraz ze łzami, i na tonę chusteczek .

 

 

;)


- Zamknij się.Noszę obcasy, dłuższe od twojego penisa. - Przecież Ty nie masz obcasów. - No właśnie.


I nie mów do mnie "kotku" . Nie mam czterech łap i nie mrucze, weź ogarnij .

 


A prezerwatywy zabezpieczające przed miłością są ?

 


kiedyś napisałbyś, że tęsknisz a za 10 minut byłbyś u mnie. dzisiaj nawet nie dotrzymujesz obietnicy, która brzmiała "Nigdy, przenigdy Cię nie zostawię. obiecuje kurwa, obiecuje.. I jak to zrobię, to sam się zajebie, przysięgam" dalej żyjesz.

 


nie pisz mi tutaj słodkich słówek, sms'ów, nie spotykaj się ze mną przez cały dzień, nie całuj i nie przytulaj. Nie mów "KOCHAM" skoro masz zamiar się zabawić i zostawić.

 


przecież wiesz, że nigdy nie przyznam się do tego, ile dla mnie znaczysz.

 


-Rozuuuum! Dlaczego oni tacy są? -Serce ,ale powiedz kto? -Ci kolesie co ranią bez opamiętania te biedne dziewczyny. -Oni nie robią tego celowo. -A więc dlaczego? -Po prostu bardzo często się gubią we własnym życiu.

 


Sztuczne paznokcie, sztuczne cycki, sztuczne włosy, sztuczna mina... Dziewczyno, zastanawiałaś się czy przypadkiem nie jesteś Made in China?


Dość o mnie. Porozmawiajmy lepiej o Tobie- podobam Ci się ?

 


Nie miała w sobie niczego z brylantu czy diamentu...była bezwartościowa... miała wielkie marzenie: być szczęsliwą..

 


zamiast tyle gadac na tematy ktore mnie nie obchodza to wez powiedz ze mnie kochasz

 


OLEJ FEMINISTKI , POKAŻ SWE CYCKI !


co ty , kurwa , myślisz że wszystko będzie na tip top ? !

 


Chciałam złamać mu serce, a porysowałam swoje...

 


Byłoby mi łatwiej, gdybym potrafiła Cię znienawidzić.

 


facet jest szczery tylko wtedy, gdy się najebie

 


daj mi, proszę dziś więcej spokoju, byśmy nie bali się żyć...

 


Miłość jest jak wakacje są długie a i tak kiedyś przeminą

 


sztuka jest kochac nie za wszystko,lecz pomimo wszystko.

 


nie ma to jak być dla kogoś wszystkim,czyli niczym ważnym.


20 komentarzy
wpelniszczescia  - 06/11/2011 13:19:25
ładnie
mambaw2smakach - 06/11/2011 13:43:23
Dziękuję :D

annna97  - 05/11/2011 14:16:10
♥ exstra ♥
mambaw2smakach - 05/11/2011 18:08:36
Dzięki ;*

opisowniaaaa  - 04/11/2011 19:02:42
fajne są ! ; ))
mambaw2smakach - 04/11/2011 19:23:14
Dzieki ;*

ashleyowaaa  - 04/11/2011 18:44:21
fajne :D jak chcesz wbijaj :33
mambaw2smakach - 04/11/2011 19:23:06
Dziękuje ;*

pedziofredzio  - 04/11/2011 14:59:31
słodkie ;d
mambaw2smakach - 04/11/2011 17:40:23
Dziękuję ;)

peeee  - 04/11/2011 15:10:26
fajny fbl! :)
mambaw2smakach - 04/11/2011 17:40:13
Dzięki ;D

xfuuckoff  - 04/11/2011 15:07:32
Piękna <3 :*
mambaw2smakach - 04/11/2011 17:40:08
Jasnee :D ;**

kolorowespinki  - 04/11/2011 13:23:41
pozytywnie bardzo ;d
+klikam fajne.
++zapraszam do mnie w wolnym czasie.
mambaw2smakach - 04/11/2011 13:34:33
Dzięki ;) wpadnę :D

bansujziom  - 04/11/2011 13:23:10
łaaaadne. ;*
`
mambaw2smakach - 04/11/2011 13:34:21
Dankee ;*

xxcytatyopisyxx  - 04/11/2011 13:22:56
ślicznie :*

~zapraszam do siebie, komentować, oceniać, dodawać~
mambaw2smakach - 04/11/2011 13:34:12
Dziękuję ;* wpadnę :D

Najnowsze wpisy

Wpis mambaw2smakach

13/11/2011 16:45:22

!!!

13/11/2011 0:47:42

#57

09/11/2011 19:06:59

# # # # #

07/11/2011 16:23:54

#56

06/11/2011 17:19:44

#56

05/11/2011 19:55:07

#55

04/11/2011 13:21:45

#54

03/11/2011 14:24:31

Wszystkie wpisy