Photoblog.pl

Załóż konto

`dwa słowa.dziewieć liter 

2011/12/05   

z rynku

« następne   poprzednie »
z rynku

zdj jest ogolem male co nie Anet ;*

i wg nie chcialo sie dodac dlatego dorobilam tło zeby bylo ;p

ogolem bylo fajnie , w kablówce bedziemy XD

ostatnia piosenka do kitu bo dzieciaki nas zagłuszyly bo za blisko mikrofon mieli i krzyczeli bo tego spiewaniem nie mozna było nazwac  <lol>

a potem we Francuzie ;p

ja dzis tylko na pieciu lekcjacu  siedze sobie w domku ;)

i czekam na zdjecia od Weronisi i jakos doczekac sie nie moge ;p

weekend ten był bardzo ciekawy ;P hehe

7-9 probne egzaminy poje.balo ich ;/

 

Najgorsze jest pierwsze pięć dni po weekendzie. Potem już z górki.

5 komentarzy
jadzia06  - 08/12/2011 19:21:51
fajnie ; *
kitty1997  - 05/12/2011 19:12:23
Mnie nie ma xD
ładnie ;-***

Anonimek pokaż swój ryj ! :*!
zalpl - 05/12/2011 16:25:44
OoOo matko co za zdiecie ;(
malezloo96 - 05/12/2011 18:07:53
o anonimek jak taki odwazny/-a jestes to sie podpisz chociaz.

majkol97  - 05/12/2011 16:31:42
ładnie :******
taaak, nie było nas słychać, bo się darły ; /
ale ogólnie to spoko było ; d
nasz zdjęcia xd
<3!

Najnowsze wpisy

Wpis malezloo96

25/06/2012 16:12:35

moja 16

13/06/2012 17:58:02

buziak

15/01/2012 12:08:51

odsypiamy

01/01/2012 20:33:37

przeróbka

30/12/2011 20:09:21

kamerkowe2

29/12/2011 16:23:46

kamerkowe

28/12/2011 17:26:51

;p

20/12/2011 14:29:07

Wszystkie wpisy