Photoblog.pl

Załóż konto

OMGWTFLOL 

2018/03/13   

Zbane

« następne   poprzednie »
Zbane

Tak sobie myślałem, że napiszę dzisiaj notke do fotobloga, którego od 10lat i tak nikt nie ogląda.

 

Chyba nigdy moralniak nie trzymał mnie 3 dni, starzeje się :<

Muszę ograniczyć chlanie, bycie singlem jest dla mnie nie zdrowe

no ale przynajmniej co się pobawiłem, to moje.

 

Jak zwykle przymierzam się do nagrywania, ale ciągle 'coś'.

 

kierva kanibaluń corpsuń w niedziele, Młody idzie ze mną, nie wie na co sie pisze :D

ale szmafty nie przysłali mi biletu jeszcze :c

 

No chuj w robocie miałem opracowany cały tekst notki, jak w końcu mi się zachciało pisać

to chuj kurwa cycki miliard pierdol sie nie pamietam

jebac znaki

 

w ogóle dużo gadam do siebie

dziwne

nawet kurwa notki piszę do siebie

może mnie pojebało?

 

Kamil kutas nagrał mnie jak gram sobie w BoxVR a ja nawet nic nie słyszałem

i chuj kurwa boksuje się z powietrzem

garbus byś

 

Zasnąłem na dywanie u obcych ludzi i dostałem w pubie liścia bez powodu :<

i mam kuku na palcach

 

 

Muszę zmienić magnesy w black winterze

i ogarnąć HOTAS do elite dangerous

i ruszyć dupsko na siłkę bo nie byłem w tym tyg

 

nie chce mi się żyć 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=pNry9GRddVs

 

 chciałem znaleźć aska ale niestety nieaktywne

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika lordbysiu.

Najnowsze wpisy

Zbane

 

wóda, koks, dziwki i lasery

 

yoyo

 

Wpis lordbysiu

 

ale sie zpizgalem

 

nfgh

 

Jezuzu

 

Wpis lordbysiu

 

Wszystkie wpisy