Photoblog.pl

Załóż konto

You Only Live Once . 

2013/06/30   

wakacjee

« następne   poprzednie »
wakacjee

                                               

 

Zdjęcie z zakończenia roku, robiła Aga ;).

Ogólnie wakacje zaczęły sie w miare ok.. Tylko ta pogoda -.-

Wczoraj mały wypad na Dąbrowe z Agą i chłopakami, dziękuje Wam, że wyciągneliście mnie z domu.

Haha, po drodze powrotnej stwierdzam, że wy macie na seio z garem coś. XD 

We wtorek prawdopodobnie powtórka, Aga szykuj się na rowery ;D.

Chyba, że nie będe mogła...  Ale mniejsza o to.

Plany na jutro raczej nie zbyt mi odpowiadają, bo miałam się spotkać z Kasia i dupaa -.- 

Ale jeszcze całee wakacje przed nami, CZUJESZ TO?! XD

 

 

                                                                   

9 komentarzy
xkarolina97x  - 01/07/2013 0:41:52
uroczo;))
kas7230  - 30/06/2013 11:49:05
Debilko, po co zdjęcia usunęłaś ?! // Czuję, czuję xd
kolorowedlugopisyx3 - 30/06/2013 12:50:59 z telefonu komórkowego
Bo miałam taki kaprys xd
kas7230 - 30/06/2013 17:59:42
Jak kobieta w ciąży widzę.. ;D

xspadajziomekx  - 30/06/2013 11:12:18
Śliczna :*
Haha ja zamawiam bagażnik xd :3
kolorowedlugopisyx3 - 30/06/2013 11:41:20
haha, niee, Ty bierzesz swojego smoka xd
xspadajziomekx - 30/06/2013 11:54:07
Ale Smok jest zamknięty w garażu na kłódkę bo jakby był niezamknięty to bym na nim jeździła a mam zakaz z tym gipsem : < Wiem to przykre : <

malutkanielegalna  - 30/06/2013 11:34:01
ślicznie mordeczkooo < 33
kolorowedlugopisyx3 - 30/06/2013 11:41:25
<3

Najnowsze wpisy

wakacjee