Photoblog.pl

Załóż konto

Jak tam leci kabarecik^^ ;> ?? 

2010/06/25   

Bonu

« następne   poprzednie »
Bonu

Ajj   Nie cierpę, niecierpieć 




  

hihi ja juz w ogólnie nie wspominam  o Dede, które jest dla xescapemex yeach ;p sympatycznej Natalii lecz ja nie wiem co widzicie w tych mych fotkach xD ?? ;>




 w ogóle te słońce razi xD a kurcze Gwiazdeczki znikają czemu tak jest ;> ??


 

nie cierpię rano wstawać aczkolwiek potrafię rano wstać xD


nie cierpię biurokracji


nie cierpię sąsiada xD takiego jednego xD


nie cierpię automatycznej "pani z TPSA" która mówi, że nie wybieramy zera przed numerem kierunkowym!!!!

 

!!!! PILNE !!!!

 

(...) miejsce dla wyjątkowych

by tu się mogli wyżalić czego nie cierpią

nie lubią czy cóś Ich nurtuje

życzę rozszalałych wypowiedzi

 bo przecie 5 minutek marudzenia

nikomu nie zatruło zycia ^^ hihi  

 

nie cierpie cierpieć 

 

 

 

Czyż to nie orginalne ?? 

Prawda^^ 

 

 

42 komentarze
censooorship  - 30/06/2010 22:39:42
super ;) przypadkiem ;D zapraszam do mnie ^^
czarnamaambaa  - 28/06/2010 21:45:17
czkam , czekam na ciebieeee ! ;]
czarnamaambaa  - 28/06/2010 21:34:08
;-)))))))))))
xescapemex  - 28/06/2010 13:15:52
uważam tak samo jak Ty ; D
xescapemex  - 28/06/2010 13:11:51
Marudź ale pamiętaj że Natalii się odwdzięczy ; D D D
Mniejszymi ilościami ale odwdzięczy ; D

wyróżniłam Cię i nawet wiesz jakim kolorem ahh ; D
xescapemex  - 28/06/2010 13:07:34
Marudź mi na gg ; D tam możesz wszystko ; D ale tutaj to zapominam co napisałeś i jest tego taki finał ; D
xescapemex  - 28/06/2010 13:04:18
Tak, zauważyłam, że niecierpisz narzekać ; D
z czym się nie zgodze ; pp
xescapemex  - 28/06/2010 13:01:56
dziękuję ; D
i jeszcze raz powtarzam: PISZ MNIEJ !!; D D D
xescapemex  - 28/06/2010 12:55:51
Tak lubię ale nie telefonowe !! ; D
xescapemex  - 28/06/2010 12:24:31
No to włąśnie mówie, że ze mną jest stan krytyczny iż jest gorzej a nawet już gorzej być nie może ; D a fotka powinna jeszcze dzisiaj zawitać na moim fbl ; D
kisieleq  - 28/06/2010 12:24:00
`. całkieem fajnie tu masz ładne fotki przystojny chłopaczeq i świetny fbl ; DD
pozdrawiam Serdecznie ;*
xescapemex  - 28/06/2010 11:46:39
Dobrze dla Ciebie zrobię taką fotke z UŚMIECHEM !!l ; D
Mówisz, że piękności szkodzi? mi już nic więcej nie może się stać ponieważ jestem w stanie krytycznym ; D
; ***
xescapemex  - 28/06/2010 9:48:48
U mnie też źle nie było, chociaż spaliśmy w namiocie koło kościoła (tzn niedaleko) i jakoś przed 2 w nocy ktoś poszedł do kościoła i zaczął puszczać szatańską muzykę ;| myślałam, że rozwalę ich wszystkich ; D a tak to na koncercie też troszkę potańczyłam ; D


aaa i dziękuję za szczęście ; D; ***
czarnamaambaa  - 27/06/2010 21:14:57
no pewnie że Opalna ehhh w tym celu tam pojechałam żeby tylko się opalić , bo stwierdziłam że za jasna jestem heee , to ty pewno też opalony no nie ?
czarnamaambaa  - 27/06/2010 20:56:25
a nio Dobrze , dobrze jest ^^ dopiero wróciłam , bo caały dzionek spędziłam na plaży XD
;))))))))
kevinnek  - 27/06/2010 19:11:40
ddddddddd a mogę wiedzieć Kim Jestes ;> i takie komplementy mi fiu fiu ^^ ;> ??
ddddddddd - 27/06/2010 18:17:30
Ale słodki jesteś... :):):)
Podaj swoje gadu :) :*
Buziakkkk :******
xescapemex  - 27/06/2010 11:19:45
Jak było na imprezie? ; D
a o co Ci chodziło z tym rozmiraem ? ; D nie mam dużej nogi !! ; D
; ***
xescapemex  - 26/06/2010 15:25:36
Bedzie gorzej jak Kaczyński będzie prezydentem ; DD
czarnamaambaa  - 26/06/2010 13:07:41
wiem , wiem sis mnie zapraszała ale ja Oczywiście nie mogę przyjechać
bo muszę się zajmować dzieckiem mojej kuzynki przez jakieś 3 tyg , bo ona sobie wyjechała za granice i mi (moim rodzicom ) zostawiła małe dziecko a ja muszę nim się opiekować ;((
jestem taka zmęczona te dziecko mnie tak męczy ! Oj .. sił mi brak .,

Najnowsze wpisy

BonuS

13/08/2010 18:52:29

BonuS

01/08/2010 1:29:14

mixtape xD hehe

03/07/2010 0:51:27

BonuS :)

30/06/2010 18:57:34

BonuS

28/06/2010 21:51:57

Bonu

25/06/2010 13:26:48

BonuS

19/06/2010 22:12:12

BonuS

15/06/2010 21:13:28

Wszystkie wpisy