Photoblog.pl

Załóż konto

Aby żyć, trzeba uczestniczyć. 

2015/10/30   

oj tam oj tam.

« następne   poprzednie »
oj tam oj tam.

http://jakoszczedzacpieniadze.pl/oszczedzanie-jako-droga-do-wolnosci

 

Kolejny fajny artykuł z kategorii, #cokazdywiedziecpowinien gdyz dyscyplina w własnym budzecie, jest czyms niezbednym w doroslym zyciu.

 

 

Serio serio.

 

Znaczy, nigdy nie zylem ponad stan, wiec w sumie nie wiem jak to jest zbankrutowac, ale obserwujac znajomych, to nie jest to nci przyjemnego. Ogolnie polecam tego bloga. znaczy wlasnie sie z nim zapoznaje, ale wydaje sie byc rozsadny.

 

 

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis katowiczanin

 

Kobieta z psem.

 

Kolejne święta w pracy.

 

Noel. Noel. Noel.

 

Bieg białej wstążki.

 

oj tam oj tam.

 

Ustron- Wisla.

 

Ranczo

 

Wszystkie wpisy