Photoblog.pl

Załóż konto

 

2011/11/25   

LóóóóóóóóóóóóóL

« następne   poprzednie »
LóóóóóóóóóóóóóL

Przypomniałam sobie że posiadam cuś takiego jak fbl. xd

 

ogólnie to gówno z dupy .

a mniej ogólnie to mam pare słów dla ludzi których bardzo interesuje moje zycie,

ktorzy sami nie mają swojego i plotki zaspokajają ich potrzebe dostarczenia do organizmu czegoŚ pojebanego :D

więc , tak .. ja jestem pojebana ale mysląc o mnie nie zrobi wam się lepiej. ewentualnie może wam się zrobić przykro z tego powodu , że nikt z was nie jest tak zajebity jak ja :D

ojojojojojoj juz się za dużo rozpisuje , a nie chce żeby klawaitura mi się zdzierała , gdy piszę o takich ludziach jak wy . 

więc powiem tylko że mam was i te wasze wszystkie plotki, ploteczki,plotesiunie głęboko , głęboko w dupie :D 

cya ^^

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika impink.

Najnowsze wpisy

nie

10/11/2012 1:14:05

wtf ?

10/11/2012 1:04:18

Wpis impink

18/02/2012 0:01:33

not true :D

17/02/2012 23:50:10

CO SIĘ STAŁO ?! :D

29/01/2012 18:04:30

yyyy co ?

23/01/2012 1:33:38

LóóóóóóóóóóóóóL

25/11/2011 17:18:28

BE4 ^^

29/08/2011 21:10:38

Wszystkie wpisy