photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 2 CZERWCA 2008

bk:)

fotka z Sołtysem, moim nowym ziomkiem wykonana na Agi podwórku podczas grilla ;) była extra impreza ;) kto był ten wie heheh a co się działo później....- hehe nie można zdradzać za dużo ;) Ogólnie weekend jak najbardziej pozytywny, zakończony imprezą w lasku miejskim :) super było hihi i milutko (...) pozdrowienia dla Tych co imprezowali ze mną podczas weekendu: Agi (chce jeszcze jednego buziaka! :P) Becia Sołtys Boniek i reszta ekipy z lasku jak i... ekipa z Pronesu hehe piątek był nasz, wtajemnieczeni wiedzą jak było

Komentarze

bartekangel oj frytek frytek....same piwo
wyluzuj....
jeszcze troche i wiesz co bedzie AA......
POZDRAWIAM
26/06/2008 14:32:37
imprezowiczka90 woda??? jeszcze się pytasz..po tkiej serii gorących dni to ona jest jakby ugotowana :):) :P:P:P hahahaaa
06/06/2008 23:29:21
~madzia1505 fajne foteczki


pozdrooo


lukaj do mnieee


busss
06/06/2008 18:38:07
imprezowiczka90 haha :> alkoholicy :>:>:>:> beka ..pozdeerek :*
06/06/2008 16:46:04
Użytkownik usunięty *_Uroczo_____ $$___*__Bosko___
____*_______$$$$_____*_______
__*_Extra__$$$$$$___Super_*_
_______*$$$$$$$$$$* _________
_*$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*__
____*$$$$$$ Sweet $$$$$$$
*_____*$$$$$$$$$$$$$$*_______
_*____$$$$$$$$$$$$$$$$_____*_
_____$$$$$$*____*$$$$$$__*_ __
____$$$$*_Czadowo_*$$$$_____
___$*__________*_______*$____
________*__Cudnie__*__________
Usuń ten komentarz
06/06/2008 9:55:59
orzelekizaaki pIJaKi;p
05/06/2008 14:57:26
djbartus90 ten ino te browary spija... nie nie..
fota spoko
pzdr
03/06/2008 19:20:26
~piekutka14 byś sie chociaz podzielił tym piwkiem .... pozderek i wbijaj do mnie heeh ... a tak apropo to zswataj mnie z bońkiem hehe
03/06/2008 17:12:09
Użytkownik usunięty @@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@
@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@
.............@@@
.............@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@

@@@.......@@@
@@@.......@@@
@@@.......@@@
@@@.......@@@
@@@.......@@@
@@@.......@@@
.@@@@@@@@
..@@@@@@@

@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@......@@@
@@@......@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@
@@@
@@@
@@@

@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@
@@@
@@@@@
@@@@@
@@@
@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@

@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@.......@@@
@@@.......@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@.@@@
@@@....@@@
@@@......@@@


i zapraszam do mnie ;p
03/06/2008 16:42:07
~natalkaasz krzyś przestań pić, i o jakich buziakach tu piszesz? ojj;P
03/06/2008 11:31:12
Użytkownik usunięty haha pamietam to zdjecie :):):)
slicznie wyszło hehe
dwoje kochanych chłopców no no no :):):):):)
heh a co do notki to w piatek i sobote było zajebiscie:*:*:*:*:*:*:*:*:*
a buziaka dostaniesz :*:*:*:*:*:*:*:*

Pozdrawiam buziaczki dla Ciebie Mini :*:*:*:*:*
03/06/2008 11:16:41
xxxmonisxxx ale z was pijooki :D
nie spodziewałam sie...hehe
03/06/2008 10:13:06
aniuulekk pijOki ;P
03/06/2008 8:18:31
fruziazdechla Pijaki xD
03/06/2008 7:18:59

Informacje o hooly


Inni zdjęcia: ZMORAANNA mnrwWpis 46 kasik901084 akcentova;) patrusia1991gdpo zmroku.. locomotiv:) patrusia1991gdJa natalka89rok:) patrusia1991gdTak ślicznie :) patrusia1991gdOsiołek :) patrusia1991gd