Photoblog.pl

Załóż konto

And dreams of paradise. 

2012/04/07   

72 #

« następne   poprzednie »
72 #

Siemano :3

Jest obecnie 5 coś, a ja nie śpie. Tak. Powód może być tylko jedny : Czekam na twitcam Liama, który i tak się nie odbędzie. Mniejsza.
Nie pisałam tu dość długo i zapewne tak będzie. Wchodzę od czasu do czasu.
Szczerze? 
Lekko za tym zatęskniłam, za wami... No, ale teraz wszystko sięukłada inaczej. Moje życie zmieniło się w 180*. Masakra.
Ale nie jest źle, mam osoby które są dla mnie, i ja to wiem. A to mi wystarcza.
A.,N.,A.,W.,K.,W., A., - To te osoby poznałam i już nie chcę zapominać.
Zobaczcie, co zrobiła dla mnie... przyjaciółka : KLIK - popłakałam się jak małe dziecko -.-
DZIĘKUJĘ, JESTEŚ CUDOWNA. DZIĘKUJĘ.
Jeju, co ja mam tu jeszcze napisać. Wyszłam z wprawy, przepraszam.
Dziwne, że jeden głupi przydaek może łączyć ludzi czyż nie? Chłopcy, ja i te cudwone dziewczyny.
Chodź się nie znamy, tak mocno się przywiązałyśmy do siebie.
Ale, ale. 5 maja 2012r w Poznaniu, zobaczymy się. Już się nie mogę doczekać. <3
To niesamowite. 
"Jesteś tym czym myślisz" - Tym kieruję się teraz. Nie bez podowu. To prawda.
W następnej notce, napiszę coś od serca. Bo jakoś ciągnie mnie do tego. A kiedy ona będzie? Nie wiem, może jutro, może za kilka dni. Ale niewątpliwie wcześniej niż poprzednia.
Walczcie o marzenia, walczcie o to byście byli szczęśliwi. To WASZE życie, i to WY macie być szczęśliwi. Po co uszczęśliwiać innych, samemu na tym tracąć? Wzioski? Rób tak, byś nie żałowała w przyszlości.
Dziękuję, dobranoc.
______________________________________________________________________________________________________________

TWITTER - Jak ktoś jeszcze nie ma. 
Follow? Follow back :3 

7 komentarzy
zaczarowanelutro  - 12/04/2012 20:27:41
fajne :)
yoy45  - 09/04/2012 12:48:54
Fajnie :)
+Dodaje
loveforeveronedirection  - 07/04/2012 19:36:59
Proszę zagłosuj na mnie
http://www.photoblog.pl/supeerstars/119843746/708.html
Nr 10 : )
Napisz tam : 10x200
xD
nothingforyou97  - 07/04/2012 12:10:38
Jedyne co powiem teraz to "<3: i ryczę *_*
loveforeveronedirection  - 07/04/2012 11:17:52
mhh ... słodzaki ♥
wbijesz ?
xonexdirectionx3  - 07/04/2012 9:56:49
filmik jest cudowny , wow . : D
a zdjęcie mega . ; ****
zaaynmalik  - 07/04/2012 8:33:03
Mmm < 3 Zayn ; **

Najnowsze wpisy

dzień dobry #73

26/10/2012 14:59:23

#72

24/10/2012 20:31:07

siemasz #71

24/10/2012 20:20:27

dzień dobry #70

23/10/2012 16:47:35

#chujwiektórytowpis

17/08/2012 1:52:08

73 #

29/04/2012 13:36:06

72 #

07/04/2012 5:21:40

71#

25/03/2012 17:59:46

Wszystkie wpisy