Photoblog.pl

Załóż konto

One Band One Dream One Direction 

2012/12/21   

13 :*

« następne   poprzednie »
13 :*

HAYLOR -,-

Lubicie Haylor albo co myślicie o Haylor?

Ja powiem tak :

NIECH OD NIEGO SPIERDALA...

A tak po za tym to mamy WOLNE !!!

Dzisiaj było zajebiście

Ogólnie to teraz nudy będą !

Kolega ma karę i nie mamy się z kim spotykać czy nawet u kogo !

Myślę że chociaż ten Sylwester będzie fajny bo tamten do dupy tak jak Halloween miało być zarąbiście ale było zupełnie odwrotnie...

Jak tam u was ???

Od kiedy macie wolne ?

 

/Jade

 

 

 

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika foodandmirror1d.
xonexdirectionx3  - 21/12/2012 13:56:27
ja w sumie to chyba nic do niej nie mam, ale nie wiem co o niej myśleć ^ ^
no od dziś mam wolne xd
u mnie jakoś leci :3

Najnowsze wpisy

Wpis foodandmirror1d

 

Wpis foodandmirror1d

 

Któraś tam *-*

 

Wpis foodandmirror1d

 

Wpis foodandmirror1d

 

Wpis foodandmirror1d

 

Wpis foodandmirror1d

 

Wpis foodandmirror1d

 

Wszystkie wpisy