Photoblog.pl

Załóż konto

Na czadziee. ^ ^ 

2012/12/22   

elo kochanie xDD

« następne   poprzednie »
elo kochanie xDD

elo , elo 5 , 2, 0 xDD

 

 

 

robię Kaśśś włama <3

 

nudzi mi się jak cholera ; /// piszę właśnie z Malinąą i tak mi się nudzi że postanowiłam zrobić jej włama . Wgle to Malina zobaczymy się dopiero po nowym roku ; < wytrzymamy jakoś xDD a bardzo dawno się nie widziałyśmy ;p Po pierwsze to nie mam z kim w nocy oglądać Ogórasa i Iglo xDD <hahahahaha> Mizeriaaa ;D ahh uwielbiam z Tb w nocy oglądać bajki ;D Teraz to ja muszę do Cb wbić ;p

i będziemy  oglądać ;p jezu tak mi się nudzi że pieprzę jakieś głupoty xDD Po drugie przydałaby się jakaś zabawa ;DDD

Hahaha najlepiej w Solcy xD Po trzecie musimy % ; DDD Po czwarte jesteś walnięta ;DD i za to cię kochaam ;D xDDD kurdee nudy nudy ;p Po piąte to gramy w kalambury hahahahaha xDD kurde gadam Bóg wie co xD lepiej spadam ;P

 

 

Strzałeczka xDDD

 

pozdro dla Malinkii <3<3

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika fioletowamalinaa.
fioletowamalinaa  - 22/12/2012 18:14:09
No idź spać. Jaki down, to szkoda gadać. <3 łogóras obowiązkowo. A no i proszę Cię, idź się leczyć, bo nie ogarniam Twego rozumku bejbe, pomimo i tak Cię kocham . <3<3 no szkoda, że dopiero po nowym, ale dany radę . Ale wiesz % . . . Tylko proszę Cię nie tak bardzo jak wtedy na Klesz...
tygrrrysica - 22/12/2012 18:33:58
że ja mam się niby leczyć.?
pfff i kto to mówi < 333 to dobrze że mnie kochasz ; ***
i wzajemnie <3
weź zapomnimy o Kleszcz xDDD

Najnowsze wpisy

elo kochanie xDD

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wpis fioletowamalinaa

 

Wszystkie wpisy