Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 28 MARCA 2021
Wyświetleń: 269

 

 

 

Pisałam obszerny wpis na telefonie, ale mi się usunął, nie chce mi się drugi raz pisać o tym, że życie nie ma sensu.

 

Bo nie ma.

 

Ogólnie nie mogę powiedzieć, że jest dobrze, czy jest źle. Jest nijak. Marnuję czas i mam zero energii życiowej i wieczną depresję i nie jestem w stanie słuchać jakiś 90% piosenek, które przez kilka ostatnich lat odtwarzałam, bo mam z nimi tylko złe wspomnienia. Całe moje życie to złe wspomnienia. Dlatego dobrze jest pić, bo wtedy nie pamiętasz ani tych złych, ani nowych.

 

Nevermind, chlanie też mnie niszczy. Po ostatnim wpisie rzygałam w niedzielę nad ranem. Nie, to nie bulimia, za dużo czerwonego wina ehhh. I J. się wkurwiał. Nasze relacje są dziwne, bardziej jakby był moim starszym bratem, niż chłopakiem. Coś się wypaliło, żyjemy jak kumple, a ja w sumie nie wierzę już w miłość. Jeśli kiedykolwiek po tym wszystkim będę jeszcze w jakimś związku, to tylko z kimś kto ma $$$, bo tak to związki się nie opłacają. Za dużo nerwów. Poszukam chłopa z własnym mieszkaniem XD Dzieci i tak nie chcę mieć, także mam czas. Najlepiej kogoś, kto też ich nie chce tak jak ja. Bo J. chce. On chce zapierdalać, żeby przekazać im swój majątek. Ja chcę zapierdalać, żeby lansować się na insta ez. 

 

 

 

Junior cllaymenn BRakuej CI małego wtsrząsu, wyglądaowanie na parę godzin w Kambodży czy u Hindusów, albo w małym biednym miasteczku w Chinach gdzie dziewczyny cieżko musża pracować ale sa szczęśliwe. :) Depresje, brak sił do życia, .. a miałas moze kontakt z używkami mocniejszymi wczesniej czy jakies narko leki ? ;) Objawy typowe jak u osob ktore soebie lubiły przyćpać a pozniej im życie sie blade wydaje, utracili naturalną radość życia.. TO się normuje później trochę, gdyz używki to pozyczanie radośći z dnia następnego, a jak ktoś to robi czesto to wział dużo szczęcia,/radośći na kredyt który póżniej musi spłacić i jest pod kreską dobrego normalnego samopoczucia. Wiele małolatów zrobiło ten błąd, dąło się namówić na jakieś używki bo fajne jest przez chwilę i wiele miesiecy dochodzili do siebie by życie znów w naturalny sposób nabrało kolorów. Nie chce przegladać masy starych wpisów by odnaleźć w co Ty sie wczesniej bawiłas że Cię tak wykoleiło ale takie rzeczy stany jak masz nie biora się z nikąd :) Jest na to inny szybszy sposób ale wymaga zgody na mocna zmianę w życiu
21/04/2021 16:30:00
favouritenightmare taki stan mam od 12 roku życia, gdy jeszcze nic nie brałam, także swoje mądrości zachowaj dla siebie, bo każdy, kto by się wychował w tak toksycznym środowisku jak ja miałby zaburzenia
03/05/2021 1:16:46

mindsoulmates Można Ci jakoś pomóc?
06/04/2021 12:11:03
favouritenightmare chyba musiałabym się drugi raz urodzić w innych warunkach
08/04/2021 5:05:46

padholder perfect body :)
28/03/2021 13:14:32