Photoblog.pl

Załóż konto

 

2011/12/26   

KOT SUPERANCKI KOT TAKI GOSC SUP

« następne   poprzednie »
KOT SUPERANCKI KOT TAKI GOSC SUP

HEJCIA MOJE DROGIE SWINTOCHU HEHE OTO WIELKI POWROT DZIUBDZUSIA SWINTOCHOWSKIEGO

DLUGÓ MNIE NIE BYŁO ALE WYBACZCIE PRALEM SKARPETY I TE SPRAWY

NA POWYZSZYM ZDJECIU MOJ KOT W WIGILIE HEHEHEH NIE WIEM JAK GO NAZWA BO KIEDYS NAZYWAL SIE KOT ALE NIE WIEM JAK GO TERAZ NAZWAC POMOZCIE DLA NAJLEPSZEGO BEDZIE NAGRODA

WIECIE DZIŚ JEST DRUGIJ DZIONEK SWAITEK WIEC SWINTOSZYMY TO RANA WIECIE STEFEK FRANEK PIZDZUCH I TE SPRAWY ALE TO TAJEMNICA NIE POWIEM NIC WIECEJ BO STEFEK WLASNIE TERAZ TANCZY DO PIOSENKI BAMBOLEO I BYLOBY MU PRZYKRO O NIE WYGADALEM SIE I CO TO BEDZIE I CO TO BEDZIE JAK TO MOWI FRANUŚ : ,, TAK TO BYWA JAK JEST SIE SWINTOCHEM" MUSZE GO PRZEPROSIC TYLKO AJ DONT NOŁ HAŁ JAK TO ENGLISZE TE MOWIA TERAZ

A DZISIEJSZY DZIEŃ WYGADAL TAK: POSZEDLEM Z RANA O GODZ 04;00 DO PAPAJI BO POWIEDZIALA ZE MA DZIS SUPERANCKI POMYSLIK A TYM POMYSLEM OKAZALO SIE UWAG UWAGA UWAGA ZE BEDZIEMY TACZAC TAPCZAN POD OSTROLEKE SUPER CO NIE   I TACZALI MY AZ NAM GARDLA ZABRALKO WIECIE DZIS NIE MAM WENY ABY SWINTOSZYC ALE OBIECUJE ZE SIE POPRAWIE TYLKO ODPISUJCIE MI NA KOMCIE

I POZDRAWIAM MONICZKE CO LUBI STUNT W SKARPETKACH SAMYCH HEHE TAK SIWNTOSZYC SWOJA MALA STOPKA JEST ZA MALA CO DO SWINTOSZENIA WEDLUG REGUL ALE JA JESTEM SUPER I JA DOPUSZCZAM BO W KONCU SWINTOSZYC KAZDY MOZE JAK TO MOWI HOMBA

A PROPO HOMBY BIEDACTWO BYLO DZIS W WESOLUTKIM MIESTECZKU I FILTROWALA SOBIE Z PIZDZIUCHEM A PIZDZIUCH JAK PIZDZIUCH ODMOWIL JEJ SWINTOSZENIA STOPKĄ I SIE ZALAMLA

WIEC DO JUTRA SWINTOCHY I PAMIETAJCIE O NASZYM KONKURSIE JAK NAZWAC TEGO KOTA KTORY MIAL NA IMIE KOT

7 komentarzy
gwiazdkowox33  - 26/12/2011 21:13:07
Świntuszek . = D
Huehuehue !
dziubdziusswintochowski - 26/12/2011 21:14:24
oh dzieki ze skomciales! idzie na moja liste!
gwiazdkowox33 - 26/12/2011 21:17:02
Okey , okey . : )

xbansujziomekx  - 26/12/2011 20:58:31
Swinekk . ? :D .
dziubdziusswintochowski - 26/12/2011 21:00:34
alez on nie jest swinia!!

mania - 26/12/2011 20:48:23
Ale swintochy z was!!! Dziekuje za dedykacje swintochu , a taczanie tapczanu pod Ostroleke to moj pomysl hehhehehehehehheheh jejku ale mi sie majtki w pupe wbijaja az milo heheheheheh kocham was swintochy low was i wgl jestescie super i bomba, widzialam was w rozmowach w toku, nawet Ewa drzyzga sie zeswintoszyla i wylizala wam stopy , bo lubicie wy konskie zaloty moje hombiaki. : **** LOW WAS , MANIA <3333333333333333333
dziubdziusswintochowski - 26/12/2011 20:56:04
bo ja jestem świntoch i rządzę światem!

Najnowsze wpisy

KOT SUPERANCKI KOT TAKI GOSC SUP

26/12/2011 20:41:53

Wpis dziubdziusswintochowski

05/12/2011 19:35:24

Wpis dziubdziusswintochowski

25/04/2010 16:23:36

Wpis dziubdziusswintochowski

25/04/2010 13:38:48

Wpis dziubdziusswintochowski

21/04/2010 13:36:57

Wpis dziubdziusswintochowski

20/04/2010 18:42:07

Wpis dziubdziusswintochowski

09/04/2010 13:59:59

Wpis dziubdziusswintochowski

08/04/2010 19:19:59

Wszystkie wpisy