Photoblog.pl

Załóż konto

??wHaT U SeE wHeN U LoOk aT Me?? 

2010/09/21   

..:: BeLlY DaNcE ::..

« następne   poprzednie »
..:: BeLlY DaNcE ::..

Miała być długa notka, opowiadanie, pisanie, wspomnienia, ekscytacje
Ale się zrobiło nastrojowo i nostalgicznie, i tylko Alicia Keys UNTHINKABLE
Aga, Ken, Bob, ja, Oli, Rycha, a na dole Olya. Najlepsza ekipa animatorów w całej Hurghadzie (kilkoro brakuje)
Zmienia się dużo, oj, zmienia. Ten tydzień pozwolił odpocząć, nabrać sił, ale mimo drinów i moczenia pytek w basenie od 6 do 6 zabrał beztroskę...
Kolejne ekscytacje od 8/1o - pierwszy zjazd. Kurcze, ale fajnie powiedzieć o sobie *studentka*. A miało być nieosiągalne...

..:: WhOs ThE MaN oN YoUr SiDe, WhOs YoUr LiFe NoW ::..

7 komentarzy
gosc - 10/10/2013 7:46:36 z telefonu komórkowego
Siemanko Joanna, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
Anifasmitiani - 29/04/2013 8:43:32 z telefonu komórkowego
Novice Enjoy Stroughter gotten cure along with went back throughout 08 for you to find 80 goes pertaining to 1, 040 metres along with eight touchdowns. Nevertheless that will wasn?to ample for you to reply the questions. Naturally, Carroll induced a number of hot debate while they widely inquired Sanchez' ersus determination for you to keep institution. Nevertheless Sanchez explained Carroll joined the nfl draft bash along with mentioned that every ended up being effectively. Regarding your AFC Upper, MY SPOUSE AND I discover Cincinnati being a more probable desired destination when compared with Baltimore. Ravens standard boss Ozzie Newsome got could be seen as your crew might not always be chasing confined no cost providers. Probably a new crew that has to have a new phone and also a quarterback tennis courts David intensely appropriate at first along with countries your ex even though sharing with your ex their intent should be to in addition find Manning. Perhaps in this predicament, that will crew could rarely promise David deal of supporters while travelling along with there are several these people whom are in along with in close proximity to Nashville, way too, though the Titans couldn?to are actually happy about your chants along with kind regards to the guests during the entire sport.
miodowakraina - 29/08/2011 9:45:02
;)))
psiaa  - 23/11/2010 18:56:11
oj Sis, jakbym nie żyła, tobym Cię chociaż na moją stypę zaprosiła... ; p
Jak widzisz, żyje, A TY?! ;d
słuuuuchaj ile razy chciałam się do Ciebie odezwać, ale leżałam spita w domu, teraz jak przylecę, tj. na świeta (będziesz?) to sie może odezwe, jeszcze nie widziałam tego Twojego łobuza! ;D
; *
noorderonlychaos  - 10/10/2010 22:19:52
make up sex! ? :P CO TO ? :P
noorderonlychaos  - 08/10/2010 10:45:50
spoko :D zawsze jesteś u mnie mile widziana :D
noorderonlychaos  - 22/09/2010 7:49:54
wreszcie koniec nauki :D zaczynają się studia :P powodzenia tam himalaistko ... znaczy hhh ... w morde zapomniałem :P ALOHA !! :D

Najnowsze wpisy

..:: BeLlY DaNcE ::..

21/09/2010 23:52:45

Ali Baba i 2 Rozbójniczki

14/09/2010 23:04:54

..:: TyLe ::..

18/09/2007 21:29:32