Photoblog.pl

Załóż konto

A niebo płakało razem z nią. 

2011/06/20   

21.

« następne   poprzednie »
21.

Więc zżarłam pół pizzy. Ale tylko tyle przez cały dzień. A wpieprzyłam ja 13. No to chyba ok, nie?
Dalej, wielkie podziękowania dla Ani <3 jest ślicznie ;)
Ten, u babci było w porządku ;D
Moja mama dzisiaj solenizantka kupiłam jej tort, perfumy, i krem loreal (!?) 30+ hahahaha.  
No, to na tyle.

25 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika dreeamworks.
fashionstars  - 21/06/2011 9:54:06
Śliczne :*
nooshame  - 20/06/2011 21:14:05
ty też ;3
nooshame  - 20/06/2011 21:08:52
HAHAHAHHA Xd udał ci sie żart xD hahah
pinkrlz  - 20/06/2011 21:06:42
1oo lat twojej mamie <33
nooshame  - 20/06/2011 21:03:08
no ja też cie widze xD hiehie ;3
nooshame  - 20/06/2011 20:59:05
no dajesz xD
nooshame  - 20/06/2011 20:53:27
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001725505741
no prosze xd teraz ty ;D
nooshame  - 20/06/2011 20:18:10
jak ja ci sie pokaże to ty też mi sie pokażesz.? ;)
deeymon  - 20/06/2011 20:09:08
hah, dzięki : )
jeśli bd w bibliotece to przeczytam ; *
twiilightworld  - 20/06/2011 19:59:52
ładnie <3
onlyed  - 20/06/2011 19:57:51
świetne : 3
nooshame  - 20/06/2011 19:38:30
czemu xd pokaż sie xD
screwthisup  - 20/06/2011 19:25:56
a to z czym u Ciebie najgorzej? :>
bo u mnie to z matmą, rosyjskim i chemią :D.
nooshame  - 20/06/2011 19:20:37
no mi własnie by idealnie pasował ;D bo osttanio nawet patrzyłam xd a pokaż jak wyglądasz xD .?
nooshame  - 20/06/2011 19:13:52
pasował by xD w sumie nie wiem jak wyglądasz nawet ;D hahah
screwthisup  - 20/06/2011 19:10:06
o jaką dooooobrą masz *.*
ja to mam 3.24 -.-
wielkafankazmierzchu  - 20/06/2011 19:04:20
no ujdzie : ) a u Ciebie ?
nooshame  - 20/06/2011 19:03:37
bo mi sie to fchuj podoba mmm ;3
screwthisup  - 20/06/2011 19:00:28
ja to słucham muzyki i jest ok :D.
- jaka średnia Ci wychodzi? :>
nooshame  - 20/06/2011 18:59:03
niee . bo ja wgl nie moge jak narazie robić ; o może dopiero za tydzień , jak mi przejdzie ;)

Najnowsze wpisy

22.

 

21.

 

20.

 

19.

 

18.

 

16.

 

15.

 

14.

 

Wszystkie wpisy