Photoblog.pl

Załóż konto

...everything is change... 

2008/06/16   

Na policji....

« następne   poprzednie »
Na policji....

Siemka Wszystkim....

Fotka z Soboty...robiona na policji w radziejowie....heheh....było nieźle...całe szczeście ze nie mamy nic z tego....a dzień zapowiadał sie tak pieknie az tu nagle niebiescy wchodza na chate i biarą nas do dmuchania (oczywiscie w alkomat:D)

Dmuchalismy wszyscy razem, równo. nieustjąco....

Bardzo miły pan w niebieskim mundurze powiedział ze mamy czekac na jakies decyzje.....hu...wie o co chodziło...az tu nagle z za zakrętu wyłania sie niebieski bus...policyjny oczywiscie....i zabrali nas łącznie 4 i pojechaliśmy do Radziejowa na Komende Stołeczną...Posiedzielismy troche i odwieźli nas do domu....i o tym cała historia...fotka robiona oczywiscie w sali przesłuchań..heheh....

Stefan Lodzik muwi ze ma nie zapomnieć o Browaze bo bedzie wpierdu.....w domu...:DD:

Pozdro dla:

Waszaka

Sobczaka

Urbana

Lodzika

Buzka

Mańka

Doris

Ahmu

Malinki:d

i dla wszystkich o których zapomniałem

..

 

 

 

 

 

17 komentarzy
mk47 - 06/10/2008 15:14:11
fajna focia nie pogadasz
przekaznik - 16/08/2008 14:56:08
fajna focia bolo dostałeś ałtograf
Użytkownik usunięty - 08/08/2008 14:34:56
daj coś nowego ;)
zapraszam do mnie ;)
nowy pb ;p
adrianus931 - 04/08/2008 19:24:45
fajna fotencja
pozdro dla wszystkich
Użytkownik usunięty - 12/07/2008 21:05:21
spox
olcia115  - 12/07/2008 13:18:42
siemka Śliczna focia
Użytkownik usunięty - 25/06/2008 19:33:56
heh...
oj urwisy urwisy... ;)
ślicznie ;***
paulina - 25/06/2008 11:15:29
BoSkO :D
;*
sonia113  - 21/06/2008 18:40:53
Fajnie wyszło^^ Śliczniasto xDD No, nareszcie WAKACJE^^ Nareszcie WAKACJE xDD Wbijaj do mnie, nowa fotka.........
kania94  - 21/06/2008 14:44:52
O_o...
Bolek ma fbl...
Nie wiedziałam...
A jak wczorajsza imprezka?
Udana?
Pozdro...
Wb do mnie.
sonia112 - 17/06/2008 21:18:36
^^
Użytkownik usunięty - 17/06/2008 14:01:48
no fotka super
ale mieliście przeżycia
karcia1906  - 16/06/2008 22:22:13
ale historia...
nieżle:)))
oj broicie he he he

a foteczka super...

pozdr...
2razy  - 16/06/2008 21:56:53
wcale nie kopjowałeś od lodzika :D
Pozdeo
czubus22 - 16/06/2008 21:05:47
no słyszałam o tek akcji..
Musiało być nieźle
Fotos super
pozdrawiam
ZDM ;*:)
skorpion - 16/06/2008 21:02:27
łał co za baja asz się popłakałem :((( oj bollo nie ładnie
Pozdro:)))
pati - 16/06/2008 20:58:02
Elo;**Slicznie u Ciebie:) No no...;P coraz ladniej:)Pozdro i Buzakii Slodziaku;P:*:*

Najnowsze wpisy

Moja Fura!!!

06/10/2008 14:58:43

Na policji....

16/06/2008 20:52:32

Bzyki....

09/06/2008 13:11:07

Bmw....

08/06/2008 20:52:53

W Kryszwicy

04/06/2008 21:40:24

Wpis djbartus

07/05/2008 20:31:48

I znów ja....

07/05/2008 15:35:51

Ja i moi kumple

05/05/2008 22:02:45

Wszystkie wpisy