Photoblog.pl

Załóż konto

CYTATY.CYTATY.CYTATY.CYTATY. 

2012/12/16   

396.

« następne   poprzednie »
396.

zrań mnie mówiąc prawdę.. ale nigdy nie pocieszaj kłamstwem.

 

uczucia wracają, norma.

 


Zdradę jesteś w stanie wybaczyć. Bo Ci zależy. Bo nie chcesz go stracić. Ale świadomości, i cichych szeptów Twojej podświadomości w kółko powtarzającej Ci, że dotykał jej dokładnie tak samo jak Ciebie - nie uciszysz.

 


patrzę na to wszystko i tak jakoś jest mi kurwa przykro.

 


Nie chciałam stać mu na drodze, do jego pragnień.

 


po prostu bądź. niczego więcej, mi do szczęścia nie trzeba, uwierz.

 


Miłość nie ma określenia. Nie ma wieku. Nie ma podstaw.

 

 

Może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz.

 


pije by zapomnieć , ale każdy kieliszek wznoszę za Twoje zdrowie .

 


Uwielbiam spontany. Spontany są najlepsze.

 


Mimo wszystko, naiwnie czekam, lecz nie wiem na co.

 


Przecież, to tylko parę pocałunków, tylko parę wyznań.

 


Od kiedy wiem jak masz na imię, tak nazywa się całe moje życie

 


Sporo wspomnień, nie pozwala mi żyć do dzisiaj.

 

tamte dni dały tlen moim płucom, dziś oboje wiemy że tamte dni już nie wrócą.

 


tak mało mam lat, a tak dużo razy życie zrobiło mnie w chuja, tak dużo razy dostałam po tyłku, tylko dlatego że jestem sobą.

 

niby miał serce, ale nie kochał.

 

Marta

 

 

 

 

 

9 komentarzy
smieley  - 16/12/2012 16:42:06
Jaakie fajne powinnaś to na ten konkurs wysłać chyba byś wygrała xD
cytaatynagg - 16/12/2012 18:22:21
coś Ty ;)
kisskisskisskisskiss - 17/12/2012 19:57:56
no wyslij ;D jeszcze masz czas , bo zdjecie jest super ;P
cytaatynagg - 17/12/2012 21:09:42
w takim razie głosujcie, licze na was :D :*
kisskisskisskisskiss - 17/12/2012 21:35:58
no ja już ;D szybko głosy się nabijają ;D

enaez  - 17/12/2012 19:19:04
jedno z najlepszych zdjęć jakie kiedykolwiek widziałam ! NA KONKURS ! STANOWCZO !
ladynatt95  - 16/12/2012 13:56:47
najlepsze opisy ze wszystkich tego typu fbl. ;)
magixxx  - 16/12/2012 13:49:14
Fajnie tu ;> ..

__
Dodasz do znajomych ?
alicjah98  - 16/12/2012 13:27:23
ładnie : ))+klikam fajne
wzamian klikniesz fajne pod tym zdjęciem ? ;*
http://www.photoblog.pl/alicjah98/139695756

Najnowsze wpisy

425.

 

413.

 

405.

 

404.

 

397.

 

396.

 

395.

 

394.

 

Wszystkie wpisy