Photoblog.pl

Załóż konto

Przyjaciele to anioły 

2013/08/21   

Zmiany są dobre.

« następne   poprzednie »
Zmiany są dobre.

hehe nie ma to jak iść w góry w trampkach xd haha.przynajmiej to lepsze niż klapki -,- brawo brawo proszę pani ...
heh wszyscy śpią ;c tylko ja nie ;d pff ja sobie słucham ,,Ciężkiego metalu"który wam wysłałam na Whatsappie ;D hahaha
nk to dziś ponury dzień może jutro będzie lepiej, bo dziś po prostu same powodu do doła -,-

Julia przyjeżdżaj to się z moim  Braciszkiem spotkamy  xD

HEHE NIE CHCE MI SIE JUZ Pisać ale nie mam nic do roboty o tej porze ;) więc trololololo ;D
nununu xdd za dużo wrażen znów :)

wszystko się zmieniło przez ostatnie 2 miesiące, a zwłaszcZa My <3 mam nadzieję, że w końcu na lepsze :) ale niech się nic już nie zmienia jest super teraz <3 :D no dobra bo zamulam po woli xdd posłucham piosenki od Zator Z konfy i idę spać ;**

papa <3 ;)

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis crazynata

09/06/2015 16:21:36

Gustav

28/04/2015 7:48:11

Wpis crazynata

16/04/2015 21:57:46

Wpis crazynata

31/03/2015 20:56:22

Wpis crazynata

01/03/2015 8:42:36

Wpis crazynata

10/02/2015 18:36:30

Wpis crazynata

01/02/2015 19:05:44

...

09/01/2015 18:02:07

Wszystkie wpisy