Photoblog.pl

Załóż konto

_cocoo` 

2008/09/19   

Cocoo totoo ?

« następne   poprzednie »
Cocoo totoo ?

Cocoo totoo ?

Oto Ola ;D


No trzeba coś w końcu tutaj dodać,bo statystyki wyglądają koszmarie ;D

Średnio dwie osoby dziennie wchodzą na mojego photobloga xdd

Hahaahahah

Jak na olka22 wchodzi prawie 200 dziennie xdd

Hahaha

 

Bosko;d

 

Humorek troszku lepszy dzięki rozmowom z Paulą <333

Bo obydwie chore w domaCH ;D

A poza tym ktoś przytoczył mi bardzo mądrą mysl :

 

60 sekund rozpaczy odbiera 1 minutę szczęścia :)

Dziękuję za to Zdecydowanej Paulince x33

6 komentarzy
dajx6  - 27/10/2008 20:31:36
świetna fota
:}
fiskus - 03/10/2008 17:18:56
heh dla odmiany wszedłem na cocoo ale tu byłem ze 5 razy :) Co by nie było olka22 jest popularniejsze :D

Dzięki za rozmowe i wyrozumiałosć.


Czapeczka jest super;D


Dla jaj dałem paulinie puszyk hasło na fbl bo chce dodać fotke :D Jak ktos chce to czemu nie :D
Pozdrawiam
wikuux3  - 19/09/2008 15:12:57
;*
Użytkownik usunięty - 19/09/2008 15:02:02
Jeju jaki Grue piękny < 3
Odwazne zdjecie ;)
pizmak13  - 19/09/2008 13:08:07
kooochaniee.! ;***
ja tez mam doskonały humor ;d
to chyba dlatego że :

1.jutro zpit < 3 i wreszcie was spotkam bo juz kurde wiesz.
2.weekend .! ;dd
3.nie szłam dizisiaj do szkoły ;d

o.! ;**

kochany Gruee.! < 33333333333333333
slodkibuziak - 19/09/2008 12:53:39
moja Ola < ;*******

Najnowsze wpisy

`

11/11/2009 18:02:26

Wpis cocoo

15/05/2009 14:22:33

.

19/03/2009 12:34:17

Naturlich.

07/11/2008 22:34:23

Rumianek

02/11/2008 16:52:07

Paparazzi;)

31/10/2008 10:54:35

Cocoo totoo ?

19/09/2008 11:54:46

Pamiętny grill ;D

29/08/2008 11:04:02

Wszystkie wpisy