Photoblog.pl

Załóż konto

Carpe Diem.. Bo chwile są piękne 

2012/11/30   

Wakacyjnie

« następne   poprzednie »
Wakacyjnie

Z nudow przypomnialo mi sie o fbl..

zaczelam przegladac zdjecia, komentarze ..

i doszlam do jedego wniosku..

ze  '' KIEDYS TO BYLO FAJNIE ", smiac mi sie z tego chce bo wtedy tez ludzie mieli jakies tam problemy i zawody przez ktore nie zauwarzali fajnych chwil a pomimo to z perspektywy czasu wydaje nam sie ze bylo lepiej niz teraz.. gowno prawda :) Zawsze bedzie cos co nas zasmuci, zawsze beda przed nami trudne wybory ale to one nas ksztaltuja i dzieki nim jestesmy tym kim jestesmy. Wniosek jest jeden: chocby sie walilo i palilo to i tak wiecej w naszym zyciu jest cudownych chwil :) bylo, jest i jeszcze bedzie zajebiscie ( pomimo wszystko)

 

ps. Jak ja sie ciesze ze nie usunelam tego fbl :) po prostu pocisk :)

 

ciekawe kto bedzie w najwiekszym szoku ze cos dodalam hehehe, dla mnie szokiem jest to ze pamietalam login i haslo.

 

Milego dnia i wielkiego promiennego usmiechu :p

6 komentarzy
gosc - 04/10/2013 13:51:57 z telefonu komórkowego
Siemanko claudix, zapraszam: fbl.me/zdjecia#3661
caroleina - 26/01/2013 21:09:51
a nooo :D pozdrowienia KURCZAK :*
dajluz  - 30/11/2012 17:47:01
Nie wierzę :OO
claudix - 30/11/2012 19:57:03
Ja tez xO

nowako1991  - 30/11/2012 15:37:13
Wgl masz mistrza dugiego planu co wygląda jakby urwał się z Asterixa i Obelixa :D niaach : D
nowako1991  - 30/11/2012 15:35:39
Ja jestem w shoKu! :P Nie bylas tu ze sto lat i pewnie przeglądałaś nasze stare emo-zdjęcia :D A co do tych "problemów" to racja, ja nie pamiętam żadnego z tych czasów gimbazy, a jednak czuło się taki ból egzystencjalny ze łojapierrr. :P Mimo wszystko było wtedy czadowo ;D Zero stresu zero złości wyjeb... po całości.... Buziaki kochana :*:*:*

Najnowsze wpisy

Wakacyjnie

 

SzoooK

 

Wpis claudix

 

Wpis claudix

 

Wpis claudix

 

Wpis claudix

 

Wpis claudix

 

Wpis claudix

 

Wszystkie wpisy