Photoblog.pl

Załóż konto

Idź wkurwiać gdzie indziej.. 

2011/12/22   

Ogarnij.

« następne   poprzednie »
Ogarnij.
Powiększenie

Taa dodaje zdj z wakacji, bo mi się przypomniały.. :D

na mój głuby brzuch nawet prosze nie patrzeć.

dzisiejszy dzień był cudowny, robienie z włosów spagetti, rzucanie szklaną zakrętką od słoika, która się potem stłukła oraz plastikową pokrywką, która popękała było idealne.  :P

Ta moja klasa jest dziwna, wbija telewizja TVN na naszą lekcje,

epicka konwersacja Filipa z kolesiem z TVN'u

- a zna pan Kamila Durczoka?

; znam go tak jak i ty, z telewizji

- yy a Kube Wojewódzkiego pan zna?

; niee, nie znam.

- haha, no to kogo pan zna?!

; Prokopa znam..

- ooo to niech go pan pozdrowi.. :D

taa, niech o nas w Mam talent wspomni .. xD

 

Sikałam normalnie. :D

Ten koleś był bardzo interesującą osobą.

Dobra spadam ubierać choinkę i wgl ogarniać wszystko na święta. Siema <33

 

11 komentarzy
maaajkeeel  - 23/12/2011 12:37:07
cudnie + klikam w fajne :3
+ Wesołych Świąt :)
++ ZAPRASZAM :D
paperrcut  - 22/12/2011 21:14:36
Fajne. !
chechechemioterapia  - 22/12/2011 21:03:37
Ej, podoba mi się to ; ) ; *
aduu0  - 22/12/2011 20:50:27
dzięki ;p
xyesornotx  - 22/12/2011 20:48:12
dziękuje, u Cb też ; d okeeej ; d
aduu0  - 22/12/2011 20:46:45
świetne ; >
sykesowaa  - 22/12/2011 19:54:35
dzx <33
siwa01  - 22/12/2011 16:05:59
Jakie świetne kocham je <33
forbiddenfruit1  - 22/12/2011 15:36:55
Świetnie, zapraszam do mnie;)
traeumerin  - 22/12/2011 15:34:19
fajnie.;*
pepsiiak  - 22/12/2011 15:31:34
świetne :d
zapraszam do mnie :]

Najnowsze wpisy

Śfienta!

 

Ogarnij.

 

Przygotowania.

 

Pacz!

 

Wyimaginowane..

 

Niedziela.

 

z buta wjeżdżam.

 

POWRÓT :D

 

Wszystkie wpisy