Photoblog.pl

Załóż konto

Catch me if you can ...  

2009/01/22   

makarena ! xDD

« następne   poprzednie »
makarena ! xDD

No wiec tak ;DD ferie w sumie są jak narazie bardzo udane ;D wtorek we Wrocku z Sonią i Łukaszkiem ;DD

no a wczoraj popołudnie z całą naszą elitą downów ;P

byli chyba wszyscy najlepsi ! ( oczywiscie niestety bez naszej kiki , która wraca juz w sobote <333 )

 

MC a potem posiadówa na Kopernika ;PP

makarena laski !

,,na jeziorze wielka burza , Jezus ze mną wło-dzi jest'' <lol2>

kocham takie dni xDD

a dzisiaj babskie popołudnie filmowe sie szykuje ;DD

 

zdjęcie nie jest przypadkowo ;D Bo ja po prostu kocham te trzy głupie panie ( link , pch , dudź ) <33

2 komentarze
dupajasiupierdzistasiu  - 25/01/2009 8:53:53
:)
buub  - 22/01/2009 16:01:43
starson . ! xd
ale powiem Ci że ta pani co trzasnęła oknem była wredna ^^ xd

Najnowsze wpisy

pożegnanie . ;)

06/02/2009 16:11:48

Wpis candygilr

03/02/2009 17:15:30

Wpis candygilr

29/01/2009 12:54:25

feriowoo xDD

25/01/2009 15:18:46

makarena ! xDD

22/01/2009 15:37:51

ferie ! ;D

18/01/2009 22:04:23

.ajjć.

14/01/2009 17:00:10

jak to leciało ? weekend ! ^^

10/01/2009 21:50:52

Wszystkie wpisy