Photoblog.pl

Załóż konto

bo jest kurwa zapalone! nie gaś! 

2008/11/17   

jestem niezasejfowany.

« następne   poprzednie »
jestem niezasejfowany.

nie chce mi się iść na drugiego kompa, żeby dać zdjęcie z sesji, zresztą i tak prawie nie ma co dodawać. więc tak czy owak dodałam taką sklejkę. jak się wam nie podoba to wasz peszek. :P. ogólnie to dzisiaj nudy. ja jebie. jutro 8 lekcjii...będzie się ciągłą. i jescze te zjebane lekcje. o ! Monia do mnie zaraz przyjdzie. ;p. normalnie kocham cool kids of dead. ahh... i fajnie w ten weekend było. :D. a  w sob. na lodowisko! aaa! :D:D

aleksandra.

 


 

przyznam, że Laura ma cud koszulkę, i ogólnie zdj. już danwoi miałam coś napisać, ale  dużżo eduu mało czasu, i przy kompie lub w domu, nie siedziałam cały czas ;D no a ten wogóle dawno się dośc z moimi zapalonymi nie widziałam !!!!!!!!!!!! S K A N D A L !!
ale na szczęscie w sobotę lodowisko, więc z nimi poszaleję, widzę Ola jedzie, a Natyś i Laira też mają do cholery jasnej! ;*
dobra konczę , po lodowisku zdamy reaaalcjęę ;D
a i nattyś i ty laura mogłybyście coś napisać wkońcu młotyyyyyy! ;]

 

EVIL   ]:->

krótko i zwięźle, bo właśnie zabieram się do nauki spr z histy ;/      

 {wstąp, jeśli tyle co do mnie to dla  Ciebie za mało,a i oczywiście jeśli znasz hasło}

tego chciałam.

do zobaczenia w sobotę zapałki moje. ;*

2 komentarze
buffet  - 17/11/2008 17:06:46
aha sprawdzam cos tlyko.
xxmonnyxx  - 17/11/2008 16:33:14
nom idę bejbe ;*

Najnowsze wpisy

Wpis bojestzapalone

22/11/2008 23:11:05

jestem niezasejfowany.

17/11/2008 16:30:07

Wpis bojestzapalone

12/11/2008 21:01:46

i w ogóle wielka ignorancja :D

10/11/2008 18:15:46

Wpis bojestzapalone

07/11/2008 21:44:16

ją zią bejbe koFFciam umcyk bUm

05/11/2008 16:37:53

zapalona sesjaa  jee :D

04/11/2008 19:37:46

Bo kurwa zapalone!

03/11/2008 17:51:42

Wszystkie wpisy